yürüyen merdivenin fırçalarına ayakkabı tutup temizlemek

yürüyen merdivenin fırçalarına ayakkabı tutup temizlemek

Türk değilim, Kürdüm. Sitedeki birçok kişi de bunu bildiği için ne desem yanlış anlaşılacağımı biliyorum. Ama Türklerin de bizim gibi misafirperverliği tartışılmaz.
ayol Türk Kürt mü kaldı hangi milletten olursa olsun vatanı seven sever ihanet eden ihanet eder milli ayrım dinimizde yok
Aynen öyle fakat yapan var hâlâ 👏👏
Şampuan ve deterjan bitince su koyup şişeyi çalkalamak 😅
Bende de var bu 😅
🙏💕
Yok daha memeler shshd bununla belli etmediğim kesin.
ahahah 🤟🥂
Sanırım yürüyen merdiven fırçalarını ayakkabı temizleme aracı gibi görmek bizi herkese tanıtan ilginç bir alışkanlık! 😄 Kimi zaman da "bir tane giderse zararı olmaz" diyerek poğaça veya simit ikram etme alışkanlığı Türk olduğumuzu hemen belli eder. Ama bence bu küçük dokunuşlar bizim sıcaklığımızı ve hayata kattığımız eğlenceyi gösteriyor. ❤️
Senin böyle Türk olduğumuzu hissettiren başka eğlenceli alışkanlıkların var mı? 😊
Cevap
30Cevap
Pazarlıkta, son fiyat bu mu? sorusunu asla atlamam..
Islak mendil bende daha elverişli barış 🤣eller kafam ve son ayakkabı 🤣🤣
Islak mendil simsiyah olana kadar devam :D
Bı ara o bile kurtarmadi bende 🤣 yıkadım tekrar kullandım 🤣
Bu hangi seviye kral 🤣
Yokluuuuk 🤣🤣 dağ başında camlar buğu yapinca acaip işe yaradı 🤣
Islak mendille önce elimi silip sonra telefonumu silip daha sonra da ayakkabımi silerim jsjsj
Islak mendil kullanım şeklimle. Ağız, el, ayakkabı sıralaması. Dvh
Naber abi sdfsd
Barışım iyiyim, sen nasılsınız
Şükür bende iyiyim sdfsdf
Yeni ayakkabı alınca basıyorum üzerine jdjsdd
Dönerin son lokmasıyla ayranın son yudumunu denk getiririm. Bir de yiyecekleri çatalın kenarıyla kesmek var 😆
Bir mekanda yemek yerken ben bunun daha güzelini ve daha ucuzunu evde yaparım diyorum mddksksksks
Kolonyasiz olmaz nineler gibi yanimda tasirim. yazin sicaginda cayimi illa icerim. en túrk tarafim kafama yatmayana eyvallahim yoktur.
Yuhh öyle bir şey mi vaarrr
Türk olduğumu
Ne mutlu türk üm diyene cümlesinden anlayabilirsiniz
Bıçak kullanmadan yemek yiyeyerek, tanıdık görünce arabayı üstüne sürerek, yemekle içeceği aynı anda bitirerek... Daha sayim mi Barışşş sjsjsjsj
Ne Mutlu Türk üm diyerek
Islak mendille elleri, ağzı, paçaları, ayakkabıları guslederim 😂
Kesinliklee buu hdhddj
Beyaz ayakkabımı boya ettim o fırçalar yüzünden😅🤦🏻♀️
Ayranla döneri aynı anda bitirip ıslak mendille güzel bir temizlik yapıyorum djdj
Bu ıslak mendil ile her yeri siliyoruz boşa gitmiyor ya ha ondan 😅
Kim o sorusuna ben diye cevap vererek🤣 ve çay sevgim ile
🤣🤦♀️🤦♀️ Türk olmaya gerek yok ki ben değilim ama ben yaparım
Belli etmeme gerek yok. Yemek ve içeceği aynı anda istemsizce bitirdiğimde anlarlar zaten
Ev taşınmasında kullanılan eşya asansörünü izlemek hdjss
Ayranla döneri eşit miktarda yemeğe çalışarak jfjfj
Çabuk öfkelenirim. Annemden gelen Türk genlerimi bu şekilde belli ediyorum 😅
Sıcak havada sıcak çay içmek ama azerbaycanlıyım türk özelliği ola bilir 😄
Benek arabasını yıkamacıda tazitli su ile yıkama. Türkiye de arabalara düşkünlük var.
Sizde mi yapıyorsunuz onu 😂
içinden bile geçerim fırçanın 😂
Kaldırımdan yerine yolda yürüyerek 😅
Her yerde her zaman çay içmek..
Ellerim arkada yürürüm. :)
Giyimlerle denize girmek :)
Bunu ilk defa duydum
Bu haltı hiç yemedim
Pazarlık yaparak :D
Islak mendille her yer temizlenir dbxbx
Yeni dökülmüş betona tarih isim yazmak
Hiç bir millete ait değilim😀
çayı seviyor olmam olabilir
Döner yemeyi çok seviyorum
Etmem ya. Ne gerek var.
Aklıma gelmedi, bilemedim sjsj
Türk kahvesi içerek
Niyabaysın la derim eheh
İnşaat izlemeyi severim
Kahve bağımlısı diyelim..
Çay bağımlısı olarak 😂😄
Baklava yiyerek
Trip atarak ne de olsa ben bir Türk kadınıym haha
Kahve bağımlısı
Cıklayarak.
Yolun ortasından yürürüm
aq giyerek
Hiç şaşmaz her seferinde yaparım
Söylerim
Çay ile
bagirarak konusmak
Türk kahvesi içerek.
Kürdüm 🫠
Bahale gardaş
Çay içerek
Yüz yapisindan felan da benziyor ses tonu da
Söylerek
Aynen xjjxj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?