Yasamak icin sebep ne buluyosunuz?

Ailemle aram cok kötü. Yakında akıl hastanesine yatmazsam iyi. Biri yaşlı bakıma muhtaç, biri engelli. Cocuklukta çok istismara da uğradım cok dayak da yedim. Her seyi affedip allah rizasi icin ergenligimden beri onlara bakıyorum. Yine de hiçbir şeyden memnun olmuyorlar. Yıllardır süregelen sağlam arkadaşlarım var. Yok sevgilisi kocası o kadar meşgul ve prenses oldular ki eski benim gibi fakir arkadaşlarım araba olmadıkça dışarı çıkmaz oldular. Ben yeni mezun oldum ama bi halt yapabileceğimi düşünmüyorum bu psikolojiyle. Ülke zaten malum ben de iş ilanı bile bakmadım. Sevgilim desen kredi çekmiş çekmiş 2 senedir borcunu ödüyor, sürekli mutsuz. Eskiden yanındaydım her türlü ama onun parasızlıktan bu kadar mutsuz olması beni çok yormaya başladı. Ben harbiden yaşamak için 1 tane sebep bulamıyorum ya. Kac kere sonlandırmayaa giriştim beceremedim.

Yasamak icin sebep ne buluyosunuz?
Cevapla