Konuştuğum erkeğin hayatındaki tek kadın olmak istemem yobazca mı?

Bir erkekle konuşuyorsam tabi ki iş arkadaşları vb olabilir ama yakın kız arkadaşı olmasını istemiyorum. Böyle diyince bana geri kafalı diyorlar. Sizce öyle mi?

Konuştuğum erkeğin hayatındaki tek kadın olmak istemem yobazca mı?
Cevapla