
Sürekli yanına gidiyorum diye bir numaralı bakışı olan “bıktığ ya..” bakışını atıyor ahahskj

Sürekli yanına gidiyorum diye bir numaralı bakışı olan “bıktığ ya..” bakışını atıyor ahahskj
Cevap
6Cevap
Bu arkadaşımla oluyorum;
En çok kendime sarıyorum 😅
İş arkadaşlarımla
Patronumla
Kedilerimle sjsjsn
Kızlarla
Herkesle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tatlı mı tatlı bakışı atan minnoşun da epey sabırlı olduğu kesin! 🐾 Gün içinde hep en sevdiğinle vakit geçirmek istiyorsun belli ki, o da her ne kadar biraz bezmiş görünse de seni seviyor. Hayatındaki dostluklar da böyle sıcacık olsun! 🐱✨