Neden aynada kendi kendine böyle söyleniyordu?

Ev arkadaşımla 3 ay birlikte yaşadık birbirimizden hoslaniyorduk. en sonunda birlikte olduk gece ve sabah yine olduk beraber uyuduk
. Ertesi gunu sonra uzaklaştı kendi odasına gitti tüm gün orada kaldı hicbisey olmamış gibi davrandı. fakat beni kıskanmaya da devam ediyordu akşam vakti dışarıda isim vardı çıktım.. geldi beni hemen arabayla eve topladı. arabadayken ısrarla birisi aradı redeti defalarca sonra mesaj geldi hemen açtı ozaman hesap verdi kıza. sesi duydum turkiyede olan
eski sevgilisiyle barışmış eve gittik tartıştık o gece ona ben senin hayatında ne olarak varım diye sordum. bahar olarak varsin biz ev arkadasiyiz sende istedin ve yaşandı dedi sana söz vermedim hicbisey vaadetmedim dedi aklımla hareket etmedim başka tarafimla ettim dedi. Bunları duyduktan sonra ben beddua ettim küfür etim ağlayıp evden çıktım o gece ve sabah beni aradı eve gel diye tehdit etti nerdesin diye bagardi kufurler etti bende sana ne dedim. sonra eve gittim ama eşyalarımı toplamak için ve evden ayrılırken ben. o aynada kendi kendine Allah büyüktür Allahın dediği olur diye söylendi.. sonrada dışarı çıktı ben eşyalarımı toplayana kadar. neden beni tehdit edip eve çağırdı eve geldiğimde kendi kendine aynada söylenip çıktı anlamadım?
Neden aynada kendi kendine böyle söyleniyordu?
Güncellemeler
10 ay
Guncel
Neden aynada kendi kendine böyle söyleniyordu?
Cevapla