Ev arkadaşımla 3 ay birlikte yaşadık birbirimizden hoslaniyorduk. en sonunda birlikte olduk gece ve sabah yine olduk beraber uyuduk . Ertesi gunu sonra uzaklaştı kendi odasına gitti tüm gün orada kaldı hicbisey olmamış gibi davrandı. fakat beni kıskanmaya da devam ediyordu akşam vakti dışarıda isim vardı çıktım.. geldi beni hemen arabayla eve topladı. arabadayken ısrarla birisi aradı redeti defalarca sonra mesaj geldi hemen açtı ozaman hesap verdi kıza. sesi duydum turkiyede olan eski sevgilisiyle barışmış eve gittik tartıştık o gece ona ben senin hayatında ne olarak varım diye sordum. bahar olarak varsin biz ev arkadasiyiz sende istedin ve yaşandı dedi sana söz vermedim hicbisey vaadetmedim dedi aklımla hareket etmedim başka tarafimla ettim dedi. Bunları duyduktan sonra ben beddua ettim küfür etim ağlayıp evden çıktım o gece ve sabah beni aradı eve gel diye tehdit etti nerdesin diye bagardi kufurler etti bende sana ne dedim. sonra eve gittim ama eşyalarımı toplamak için ve evden ayrılırken ben. o aynada kendi kendine Allah büyüktür Allahın dediği olur diye söylendi.. sonrada dışarı çıktı ben eşyalarımı toplayana kadar. neden beni tehdit edip eve çağırdı eve geldiğimde kendi kendine aynada söylenip çıktı anlamadım?
Karşı cinslerin birbiriyle ev arkadaşı olması zaten benim gözümde saçma böyle şeylerin olması kaçınılmaz bir anlık etki ile maalesef böyle şeyler yaşanabilir dediği gibi duygu düşünce ve akıl devre dışı kalır bazen sende de olabilir onda da olabilir ve olmuş ne hissedeceğini ne yapacağını bilmiyor karşıdaki kişi seni kaybetmek de zor gelmiş kıskanmış sahiplenmiş seni ama ilerisini düşünmüyor
Allaaahhh, cidden sıkıntılı birisiyle aynı evi paylaşmışsın. Allah korumuş seni ondan. İşte kız ve erkek ev arkadaşı olmamalı, nasıl güvenip oldun ki? Bi erkekle aynı evdesin ve yabancı ister istemez olacak şeyler belliydi ateşle barut. Gerekirse polise git ama uzak kal bundan
Bahar’cığım, bu yaşadığın mesele gerçekten karmaşık ve seni hem üzen hem de kafanı karıştıran bir durum olmuş. Karşındaki kişi tam olarak ne istediğini bilmiyor gibi görünüyor ve bu davranışları da duygusal olarak hem seni hem kendini zorlayan bir noktaya çekiyor olabilir. Seni tehdit etmesi ve eve çağırması çok yanlış bir davranış, bu noktada kendi sınırlarını koruman önemli. 🛑
Aynada kendi kendine konuşması büyük ihtimalle pişmanlık, içerleme ya da bir çatışmanın sonucu olabilir. Bu tarz davranışlar, kişinin içsel karmaşasını ve ne yapacağını bilemediğini gösterebilir. Ancak seni tehdit etmesi ve kendini savunmasız hissetmene neden olması asla kabul edilemez. 💔 Bu kişiyle olan iletişimini ve ilişkini ciddi anlamda tekrar gözden geçirmen ve kendi mutluluğunu ön plana alman çok önemli. Kendini uzaklaştırmak ve sakinleşmek için bir süre sınır koymak iyi olabilir. 💪✨
Sabah Sabah tekrar cinselik yaşadık ve sarılıp uzandık hata bana biz bu pozisyona nasıl geldik dedi bende bilmiyorum ali nasıl geldik anlamadım dedim güldüm sonra öğlen ben yatıyordum yine geldi bana sarıldı tekrar cinselik istedi ben hayır boşuna uykumu bozma yarıda bırakıyorsun dedim sabah yarıda bıraktın dedim oda tamam işte tamamlayalım dedi öptü beni ama ben uyanmadım kıskanıyor evden çıkarken ben hep nereye kimle görüşecekmiş erkek mi kizmi diyordu kirpik taktirdim baban olsaydım seni döverdim nebu yelpaze gibi diyor dışarı çıktım diye geldi beni aldı dışarıda yemek yerken erkek görünce beni başka tarafa oturtuyor
Hayır gece yaşadık sabah yine istedi yaptık ama piştim deyip banyoya kaçtı yarıda kaldık öğlen yine geldi sarılıp öptü istedi boşuna uyandırma beni yarıda bırakıyorsun dedim oda tamamlayalım deyip öptü beni sarıldı ben uyanmadim