Babam anneme her şeyi sağlamadı ama tam da bu yüzden babamı örnek alarak para yönetimi olmayan, birikim yapmayan ve ailesi için çabalamayacak bir erkeği hayatıma almam. Para avcısı olmak başka, olması gerekeni istemek başka. Kadınlar evlilik konusunda paradan bahsediyor diye çok fazla erkek sinirleniyor ama kendileri bir kadının hem çalışmasını hem de ev iş yapmasını ve çocuk bakmasını istiyor. Asıl avcılık bu bence.
Önceden bir kişi çalışıp dört nüfüsa bakabiliyordu şimdi mümkün mü bu durum kimse zor yolu tercih etmez ama yol zor diye de herşeyi maddiyata bağlayıp 3 ay sora boşanmak da olmaz günümüz herşeye sahip ama mutsuz evlilikler yaşayan çiftlerle dolu sadece bekarlar açısından bakmıyorum olaya günümüz evlilikleri de sevgi saygı aşk üzerine kurulmuyor
Evet yalnız şöyle bir durum var kadınlar her şekilde zaten çalışmalı çünkü kendi ekonomik özgürlükleri olmak zorunda. Evlenirsem ve eşim beni boşarsa, onun parasına muhtaç kalmak istemem.
Mesela ablamın eşi başlangıçta her konuda ablama karşı çok iyiydi ama zamanla ablamın hem ev işleri yapmasını hem çocuk bakmasını hem de çalışmasını istedi ama kendisinin yaptığı tek şey çalışmak, eve gelince de oturmak. Tam olarak bundan bahsediyorum.
Bak sen çalışmayı kendi ayakların üzerinde durmayı düşünüyorsun tüm gün kafelerde story atıp full makyaj dolanıp zengin koca avında dolanan bir güruh var bunun gibiler burada da gelip erkek şöyle olmalı böyle olmalı diye ahgam kesiyor farkındaysan da onların hiçbiri bu tarz sorulara gelmiyor
Her ilişkinin dinamiği kendisine özgü. Baban evde her şeyi sağlamış olabilir ama bu annene ya da başkasına maddi beklentiler dayatıldığı anlamına gelmez. Maddi beklenti yerine, insanlar genelde bir ilişkide huzur, sevgi ve karşılıklı destek arar. Yokluk içinde büyümüş olmak kişiyi bazı hedeflere yönlendirebilir, ama bu tamamen onun tercihlerine bağlıdır. Bunu genelleştirmek biraz haksızlık olur. Önemli olan ilişkiyi anlamak ve iletişim kurmaktır. 😊
Daha iyi şartları herkes hak ediyor ve herkes bunu bir başkasının karşılaması taraftarı bu yüzden de fakir birinin eşi olmaktansa zengin birinin metresi olmayı tercih edenler bile var herkes daha iyi şartları istediği için bunca insan yapayalnız ve bir yuva kuramıyor mesele hak edip etmemek meselesi değil
Herşeyi hazır beklemek armut piş ağzıma düş tarzı olması normal mi bunu sorguluyorum önceden yapılan evliliklerde maddiyat zamanla olur denirdi şimdi maddiyat olsun sevgi saygı olmasada olur gibi bir şeye evrildi bunun nedenini merak ediyorum
İşsizlik başka bişey iş beğenmeyip boş boş ortada gezmek başka ben 2 haftadan fazla işsiz kalmadım hiç bekar da olsam aileme karşı sorumluluklarım var sorumluluk duygusu olan biri kendinden önce ailesini düşünür öyle biriyse eğer evi var mı arabası var mı düğünde ne altın takacak düğün yapacak mı diye şeyleri düşünmem bile kız kardeşimi mutsuz etmesin üzmesin sevgisini esirgemesin yeter para kazanılır