25 yaşındayım evlencem diyorum küçüksün diyorlar?

Ailem karşı değil ama arkadaşlarım ay işte çok küçüksün ne evliliği falan diyip moralimi bozuyorlar mezun olalı 1 yıl oldu iyi bir işim var eşimde 29 yaşında çalışıyor yaşlarımız gayet normal ama artık evlenme yaşı 30 a kaydığı için mi böyle tepkiler veriliyor anlamıyorum bende anne olmak istiyorum eşimle zaman geçirmek istiyorum neden 30 u bekliyeyimki ya bazı şeyler için de geç kalırsam çevremde çok var geç evlenip çocuğu olmayan tabi Allah vergisi orasıda ama imkan varken 30 u beklemekde saçma helede kadınlar için

25 yaşındayım evlencem diyorum küçüksün diyorlar?
Cevapla