Neden çirkef kızlar seviliyor iyiler sevilmiyor?

Neden hayat hiç iyiinsanlara gülmüyor etmiyor hep sürekli haksızlığa uğruyorlar hep itiliyor kakılıyor ağlayan oluyor nerde çirkef erkek ortamı varsa hep onların yüzü gülüyor edıyor hiç iyi insanların yüzü gülmüyor etmiyor sürekli ağlıyorum hep sıkıntı içindeyim hiçmi yüzü gülmez iyi insanın ya ne istediysem bu hayatta hiç olmadı hep imtihan imtihan sabır başkalarına bakıyorum hayatı güzel ilişkisi var güzel güzel evlilik yoluna gidiyor ama bana bakıyorum ne istıyosam olmuyor hep itiliyor kakılıyor
Neden çirkef kızlar seviliyor iyiler sevilmiyor?
Cevapla