Kızlar neden erkekler prenses oldu diyorlar sizce?

Öncesinde de erkeklerin odun olduğunu söylemişlerdi. Centilmen olmadıklarını söylediler. Acaba şimdi de keko tayfasından olmadığımız için mi öyle diyorlar?
Kızlar neden erkekler prenses oldu diyorlar sizce?
Cevapla