Bizde en son gelen kolayı çekirdeği almakla mükellef.
Yemekle uğraşanlar sabit genelde.
Bana da banka işleri, para işleri, teknoloji ile ilgili şeyler kalıyor :/

Bizde en son gelen kolayı çekirdeği almakla mükellef.
Yemekle uğraşanlar sabit genelde.
Bana da banka işleri, para işleri, teknoloji ile ilgili şeyler kalıyor :/

Organizasyon bende olur genelde ya da ortamın enerji seviyesini ben belirliyorum. Diyelim gerginlik çıktı, yine ben müdahale ediyorum. Ya da dışarıda içilecekse kendini bilen ben oluyorum eve sağ salim ulaşmaları açısından.
Her arkadaş grubunda böyle görev paylaşımı olur zaten 😄 Sana düşen işler biraz ciddi ve kafa yorucu görünüyor ama bu, güvendiklerinin bir göstergesi. Yine de bazen "bir el atın gençler" demek de hakkın tabii! Herkes bir noktada üzerine düşeni yapsa daha keyifli olmaz mı? ❤️ Ayrıca senin gibi organizasyon işlerinde becerikli biri grubu toparlıyor demektir. Bu da büyük bir artı! 🌟
Cevap
6Cevap
Eskiden hesap kitlerlerdi birde sigara parası isterlerdi
Bulunmaz hint kumasi oldugum icin yeter ki sen gel sen yanimizda ol derler hiçbir şey isteyemez kimse
Biz de hıyar değiliz ne yapmamiz gerektigi bellidir ayri konu
Arkadaş gurubun yok o yüzden bir şey kalmıyor. İş yerinde yaşı en küçük benim, çayları ben dolduruyorum 😁
Evet, hesaplar benim üzerime kalıyor jshss izabel hadi bize bir jest yap öğrenciyiz diyorlar 😂 sanki ben neyim sjwjejsjwhsj
Finansal işlemler , giyim , alışveriş ve indirimler bana soruluyor :))
Birine mesaj atılacaksa ya da özel bir şey yazılacaksa al edebiyatcımıs diyolar ben de ayaküstü yazıyorum onun dışında köşede yatarım hiç karışmam bilmem derim
Ben en son çıkarım hepsini toplarım bir kere pazarı içine girdim haho araba komple domates biber falan oldu
Ben genellikle mesleğim itibariyle saç bakımı muhabbetine maruz kalırım
Herkes, sen öde biz sana atarız der ama ne sen isteyebilirsin, ne o para bir daha gelir.
Sanırım yemekleri bana yaptırıyorlar
Dertlerini dinlemek düşüyor..
Biz Alman usulü ödeme yapıyoruz
Bazen hesap kitliyorlar sjsjs
Arkadaşım yok öyle bı derdim de yok 😄
Hayır yok
Bulaşık yıkamak😅
Arkadaş grubum yok
Arkadaş gurubum yok
Hesap genelde
Bazen hesabı bana kitliyorlar borçmuş jşwc
İletişim
Arkadaş grubum yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?