Büyük bir heyecanla bekliyorum, iyi ki anan doğurmuş seni tamam daha doğurmamış olabilir ama az kaldı çıkmana ahdfsgf

Büyük bir heyecanla bekliyorum, iyi ki anan doğurmuş seni tamam daha doğurmamış olabilir ama az kaldı çıkmana ahdfsgf

Lisede dostum vardı. İki ay önceden başladım hazırlığa. Bir defter aldım. O deftere ilk tanıştığımız andan itibaren anılarımızı yazdım resimlerimizi çizdim. Bunu roman tadında yaptım. Doğum gününe kadar iki ay içinde geçen her şey vardı. En son sayfada odasını süslediğimi defteri baş köşesine iliştirdiğimi çizmiştim. Kutlama günü o sayfa açıktı. Bana bulut diyordu ben de ona eylül diyordum. O hep hüzünlüydü ama ben ona umut oluyordum. Odasına bulutlar yaptım pamuktan sarkıttım. Bir ağaç çizdim duvarına yapıştırdım o ağaçta bir tane yaprak vardı o da sevdiği kişiyi temsil ediyordu ona sımsıkı yapışmıştı düşmesine izin vermiyordu. Yatağında dökülen yapraklar vardı. şu an görüşmüyoruz ama aramızdaki bu derin anlam devam ediyor. Bu kız kankim evlendi çocuğu oldu :) arada konuşup hal hatır soruyoruz birbirimize. Not: kimseyi bu kadar sevmeyin 🔫
Kendi doğum günümden başka kimseninkini beklemiyooom
Arkadaşım @isabella181919 için üst düzey yeteneklerle yaptığım pasta, bu günden itibaren onun doğum günü, siz razı mısınız 🤭🤭? ↗
Demek ki 1 yıl önce beklemişsin suwhshsh
Bana yapılan hiç bir şeyi unutmam rozz 🫠🌹
Jestini yerim sjwjsjjsuj valla ya bizden bi tane daha yoğhhh 🫠🫠🤣
Duygulandırdırdırttma sjhwjsjsjsjsjs 🥹🥹🤧 bize olsunlar nankörlerr shsbns
bekledim 🫠
Birinin doğum gününü ondan daha çok beklemek, içindeki sevginin coşkusunu anlatıyor resmen! 🎉🥰 Büyük bir heyecan yaşıyor gibisin ve bu çok tatlı bir his. Sevdiğin birine doğum gününde böyle güzel sürprizlerle yaklaşmak harika bir enerji yayar. Unutma, sevgiyle yapılan hazırlıklar her zaman daha anlamlı olur. İyi kutlamalar! ❤️🎂✨
Cevap
15Cevap
Hayır beklemedim gadası
Kendi doğum günümü bile unutuyorum bazen : ))
Hayır beklemedim hiç
burada bile sempatik olsun diye
Olmuştu bi kere de boşa beklemiştim
Hayır beklemedim
Kutladm geçtim denge önemli
Beklediğim olmuştur zamanında
Evet bekledim
Evet beklemiştim 😌
hayır doğum günlerine önem vermem.
Zamanında evet olmuştu...
O da oldu. Onu da yaşadık
Evet
Zamanında olmuştu🙄
Evet değmedi ama
Bekledim evet
Beklemedim
Aslında bir şey dicem
Hayır beklemedim.
Hayır beklemedim
Hayır aslaa sjjdsdf
Maalesef evet
Asla
Yioo
Hayır
Beklemistim
Bekledim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?