Babamın parasını yemekten şımarık bir kız oldum ne desem alıyor.
İlerde evleneceğim kişi korkar mı acaba jsjsks onunda parasını yerim ki.
Bide bu kızın çok masrafı vardır der heralde desin offyhhs
Babamın parasını yemekten şımarık bir kız oldum ne desem alıyor.
İlerde evleneceğim kişi korkar mı acaba jsjsks onunda parasını yerim ki.
Bide bu kızın çok masrafı vardır der heralde desin offyhhs
Biraz itici gelebilir karşı tarafa eksik yönlerini tamamlamaya veya azaltmaya çalışmak senin için daha iyi olur çünkü her zaman bolluk ve rahat içinde Bir hayatın olmaz belki hem hayat müşterek ev işlerini yemek yapmayı temizlik yapmayı öğrenmelisin
Yok kalsın aşko
Bu durum tamamen karşılıklı ilişki ve beklentilere bağlı. Şımartılmış olman kötü bir şey değil, tabii ki babanın seni mutlu etmek için yaptıkları çok özel. 😊 Ama yetişkin bir ilişki biraz denge gerektiriyor. İlişkide "biz" olabilmek önemli; maddi ya da manevi bir tarafın sürekli fedakarlık yapması sağlıklı olmaz.
Eğer bu huylarını paylaşabilir ve partnerinden beklentilerini net bir şekilde ifade edebilirsen, ilişkide sorun yaşamazsın. Ama unutma, sadece almak yerine vermek, paylaşmak da ilişkinin güçlü olmasını sağlar. Yani sevgini, anlayışını ve emeklerini esirgeme! 🧡 Partnerini dinler, onun duygu ve düşüncelerine de değer verirsen, maddi meseleler sorun olmaktan çıkar. 💬✨
Cevap
9Cevap
Parası olmayan korkar bence, olan niye korksun.
İşte korkuyor çoğu kişi.
Parası olanda korkuyor cimriler galiba
yok mu cimri erkek hiç sanki?
Doğru diyosun. Sevmediyse normal.
Severim ya ben sonuna kadar.
Hesap kitap yapan çok insan var.
Ben hayatımda olan insana taparım
Sen babanın evinde kalmaya devam et başkasının başını yakma sakın
Oldu abi
Ya fakir birine aşık olursan
Öyle bişe mümkün değil hipergami gereği
Hipergami ne demek?
@denizyıldızı28 kadının güçlü erkek arayışı, doğası yani, doğaya aykırı fakir erkek sevmem
Evet anlıyorum inşallah öyle istediğin biri çıakr karşına
Yine olmaz ben gururums yediremiyorum 😂😂 zeki erkek seviyorum zekiyse para kazanır fakir olduğuna göre var bir arıza
Korkmazlar sizin gibileri daha çok seviyorlar bacım merak etme asla yetinenin yüzüne bakmaz erkekler
Azla yetinen*
Evet zor kızı oynarsın valla
hayır sorun etmezdim hak ettiği gibi davranırdım
Uğraşılmaz bu tiplerle
Evet kabus gibi
Benim işim olmaz
Kim napsin seni mk
Niye küfür ediyon dangalak
Sana etmedim ki mk bi ifade çesididir bunu herkes anonim olarak ortaya atar. Bu sana edilen bi laf degil gelişi guzeldir kezo
Kes lan dangalak
Mk sal/agi ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?