Niye erkekler bana adım atmıyor?

Bugüne kadar benden hoşlanan erkekler oldu ama hiçbiri yüzüme söylemedi, sağdan soldan duydum. Hiç sevgilim de olmadı. Aslında güzelimdir de. Tabii öznel bir düşünce ama nesnel bir şekilde karşı tarafı itecek bir çirkinliğim olmadığına eminim. Başarılıyımdır da. Keman, piyano çalıyor ve şarkı söylüyorum. Matematik olimpiyatında birinci olmuştum. Princetonda fizik okuyorum. Kişiliğim de bence fena değildir, oturaklı biriyim. Tek sorunum biraz sert ve odun gibi olabiliyorum ama arada tatlı biriyimdir. Niye hiçbir erkek bana yanaşmıyor

Niye erkekler bana adım atmıyor?
Cevapla