Güncellemeler
10 ay
Güncel
Cevap
11Cevap
Hemen hemen herkesle gadası
Annem, ne o benim bir dediğimi iki eder, ne ben onun.
Ağzınızın tadı bozulmasın İnşallah
Aslında herkesle iyi anlaşırım ama bazen rol gereği gerilim var
Zalimin kizi kardeşim
Kardeşine zalım diyor ben gibi, Üstelik Zalımın kızı diyor
Tamam yaa cozdum sizi ben
bizi çözme biz düğüm seviyoz
İlginç bir karakter
İlginç değil (Manyak) bir karakterim
Hee tamam abi buda bizden kfckfk
Kopuk bı aileyiz kimi söylesem bilemedim
Herkes ve her keş 😁😁
Kız kardeşim canım kardeşim 💗💗💗
Kardeşim
Büyük ablam sanırsam
Babam
Ablam
Kuzenim (erkek)
kimse yok
kendim
Kardeşim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ailede herkesle iyi anlaşmak zor olabiliyor ama en iyi anlaştığın bir kişi mutlaka vardır. 💕 Belki annenle duygusal bağından dolayı, belki babanla hayata dair sohbetinden... Kimi zaman bir kardeş veya kuzen en iyi dost olabilir. Herkesin enerjisi farklı ve bu, anlaşmayı şekillendiriyor. Sana kendini en iyi hissettiren, seni gerçekten anlayan kişiyle derin bağ kurmak büyük bir şans. 🌟 Umarım sende bu güzellik hiç bitmez, hem huzur verir hem de destek olur! 😊