Kendinizle evli olsaydınız boşanma nedeniniz ne olurdu?

Güncellemeler
10 ay
Özelestiri yapamayan biriyle asla evlenmeyin cunku haksız taraf hep siz olursunuz iyi geceler beybisular :d
Kendinizle evli olsaydınız boşanma nedeniniz ne olurdu?
Cevapla