
Araban olsaydı kesin sevgilin vardı sözlerine inanıyor musunuz?

Araban olsaydı kesin sevgilin vardı sözlerine inanıyor musunuz?
Yanlış bence. Bir erkeğin arabasının olması, sadece kendisine fayda sağlar. Karşı cins arabaya düşmez, arabası olan erkekle ilgilenmez. Genelde o kişiye bakar veyahut onu merak eder. Arabaya bakan bir kızla zaten ciddi düşünülmez, o her araba sahibine düşer, kolay lokmadır.
Araba yokken sevgili olmak eziyet oluyor toplu taşımayla aşk mı yaşanır taksiye para mı dayanır gelmiyorum zorla mı 😂😂 canı istiyorsa araba almasın keyfi bilir
Yani dimi 😁
Eyleee
Bu tür klişe sözler çok söylenir ama gerçekte herkesin beklentisi ve öncelikleri farklıdır. 😊 Sevgi ve gerçek bir ilişki, maddiyattan öte anlayış, değer verme ve uyum üzerine kuruludur. Ama tabii ki bazı insanlar, güven ve istikrar arayışıyla ekonomik durumu da göz önünde bulundurabilir. Bu tamamen ne istediğine ve neyi değerli bulduğuna bağlı. Araba veya ev bir ilişkiyi başlatır ya da sürdürür diyemeyiz. Kalbin ve karakterin önemli olduğunu unutmamalısın! ❤️✨
Cevap
4Cevap
Erkekler araba olunca kız tavlayabileceklerini düşünürler genelde, onlardan duydum sadece..
Elektürüklü arabam var benimde şarj kablosunu evde unutmuşum acaba sizde var mıdır
🤣🤣 aa geçen bir araba paylaşmıştın bak çok şirindi
😃evet o çok güzeldi
Evet aynen evi arabası olmayan artık ölsün devrindeyiz
Erkeğin de bir arabası yoksa yani sevgili yapmasın bu zahmet
Seni arabayla evlendirek 😃
Çok duydum ama önce p. çe veriyorlar
Onun arabası olmasada olur 😂
Öyle valla
Yoo ne alaka Bi arkadaşım vardı araba aldı ama hala sevgilisi yok 😁😁
arabası olan getir götür işlerine yarıyor olabilir
O ne demek
işlerini görüyor yani oradan oraya gidebiliyor arabası olanla
Haa mantıklı
Bana göre doğru değil..
Bazıları öyle
Duydum ve doğru
Bu gerçekten doğru
Evet inanıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?