Kalabalığın içinde yalnız hissediyor musunuz?

Bütün aileler bi arada ama kendinizi oraya ait hissetmiyosunuz ve çok uzaklara dalıp orada olmadığınız daha sıradan geçen bi hayal ediyo musunuz? Ben kimseyi bu kadar ayrı görmüyorum herkes o anı yasayabilir ama gerçekten bazi acı şeyleri yaşayan insanlar ait olmadıklarının yanında gerçek kişilikleriyle var olamazlar

Kalabalığın içinde yalnız hissediyor musunuz?
Cevapla