Meşhur poşedim varmış içine iki parça bişi atıp evi terkediyormuşum ajsjsj 





Biri bana kızdığında hemen artık beni sevmediğini düşünürdüm o anlarda sevgiyle öfkenin bir arada var olabileceğini anlayacak yaşta değildim sanırım her kızgınlığı bir terk edilme gibi hissederdim...
Bende uzun yıllar devam etti bu sonra sebebini çözdüm artık kendime gerçek olmadığını söylüyorum
Benimde köpek kulaklı bir çantam vardı kahve rengiydi annemle kavga etmiştim 5 yaşım varmış sjsjsjs içini iki iç çamaşırı bir pantolon koymuşum sjjwjss evi terk etmişim ter edişiminn 5 ci dakkasında annem bulmuş yine azar ve çimcik yemişim hwbssh
Ahdhahdjajdjajf ben bi de geri dönüp bakıyor muşum peşimden geliyorlar mı diye drama bak 😂
Oha aynı sjejshsj bence biz ilgi istiyoduk ya ondan bu
Bella valla ben on yaşıma kadar iki tarafın da ilk göz ağrısıydım boyuna şımartmışlar prenses gibi püh sonra eşekten düşmüşe döndürdüler 🥶🐣
Sen ozaman duble ilgi istiyormuşun shsbnssjjs bilemedim 😅
Hassasmışım ya biri höt dese korkar ağlar mışım ajdjsjf kızmayı sevmemek olarak algılar mışım. d nyseki büyüdük piremses 🐣🙌🏼
Oyyyyy tamm ana kuzusuuuu prensesss jsjs
Evet düşünüyodum evde saklanıyodum sonra 🤭
Shdhsjd onu da yapmıştım giysi dolabının içinde uyuyakalmıştım az daha polis çağırıyorlardı ahdhsjd
Üzülüyordum sadece
Silamı verseme
Bugün modlar düşük aga, sana iyi davranacağım. 🔫 al
Vurimmm mı vuriimm mı hehehe
Kalbimin ortasına vurmayacağın sürece sıkıntı yok. Vur gitsin amcakızı, intikam soğuk yenen bir yemektir. Bugün çimenini içtin mi?
İçmedim düğün eviyik ortada döneliyom
Cevap
10Cevap
hiç takmazdım
Bana kızana ben de keçi gibi atarlandığım için bir şey diyemiyorum. Benim onları sevmediğimi düşünmüş olabilir sjsjsjsj
Andjajsj sen nerdeydin ben küçükken gelip sana saklanırdım üüüğ🥹
Bazen 😕 ama çok korkmadıysam zevkle kızdırmaya devam ederdim sjsjsj
Ahshahdhs işte asıl gurmelik bu
😂
Ben üzülüyordum, bazen ağlıyor bazen küfür ediyordum 😅
kafa göz dalmanın birinci evresi 😂
ba ba baa 😂
bah bah ahshahd 😂 özlemişiz haluğu
Boş bir oda varmış o zamanki evimizde annem bana kızdığında orada Allaha dua ederek ağlıyomuşum vsjdbdkndnd muhafazakar yetişmek 😂
Bitek sen varsın Rabbbiimm 😂🤲🏻
Ya öyle desem iyi ya kapıdan dinliyolarmış işte Allah a Allahım sen bana dua et diye dua edip ağlıyomuşum vdkddnkdnd 😂
Hashhahssh ben de şey diyorum bazen Allahım yaaa oyşşş Allah senden razı olsun ajsjajdjs
Hahahahah ay bende diyorum bunu yanlışlıkla çıkıyo bazen 😅
Mutasavvıflar naz makamı diyorlar buna çaktırma ermişiz biz ahshahs
Hadi İnşallah hdhdk Bizim kendimizi yüceltiş 😂
Şşş çaktırma 😆💃🏼
Aşşşırı uslu olduğum için her gün azar işitiyordum, böyle bir huyum olsa çoktan evi terk ederdim galiba, sanırım yoktu bu huyum.
evet düşünürdüm ve ağlardım 😭 ne demek bana kızar...
Hiç öyle şeyler düşünmedim. Aklıma bile gelmezdi 😊
Ben veda mektubu yazıyordum ahahshsja
Okuyolar mıydı 😂
Evet sjsk
Benim arkadaşım evden kaçmış akşama geri dönmüş bakmış mektup olduğu yerde duruyor kımıldamamış bile kimse yokluğumu farketmemişs dkskkd ulan o zaman güldük de üzücü be
Benim de günlüğümü evdeki herkes okumuştu falan
Hala da öyle düşünüyorum jxmcmmxjf
Çaktırma ben de akfksk
Hehehehe 🌸
hayır ne alaka sdglşsdkglşsd
Kurmuşuz bi alaka sjdjsj
yok çıktım ortaya arama
Sımarığın tekiydim jsjsj
Ben de şımarıkmışım videoları izlerken ekrana kafa atasım geliyor deliricem
Tabikide düşünüyordum ve tek sorun bu düşüncede haklı olmam
Evet kötü hissederdim.
Çokkk ağlardım hep sjsjxj
Düşünüyordum
Hayır düşünmüyordum
Umrum dışı
Evet öyle düşünürdüm
Dusunurdum
Ahahahaha
dusunuyordum
Hala öyleyim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?