Teşekkürler ❤️
Gece gece arkadaşınız sizi telefonla arasa ve sadece kahkaha atıp kapatsa ne tepki verirdiniz?
Teşekkürler ❤️
Eğer böyle bir şey olursa çok merak ederim, bir az sinirlenirim bir az da ürperirim özellikle uyku sersemiyken olursa

Öyle bir saçma harekette önce sinirlenirim sonra da merak ederim ne olduğunu. Yani konuşmayacaksan niye arıyor sadece kahkaha atmak nedir. Ayrıca o saatte araması için belki de önemli bir sebebi olması lazım.
Telefonda sadece bir kahkaha geliyor ve çat diye kapanıyorsa ben o an yatağın içinde cin çağrılmış gibi kalırım bir yandan da düşünürüm ya kahkaha attığı ben değilsem ve sonra uyumaya devam ederim ascdsfdf
Teşekkür ederim 🌺
Bu tarz şeyler aslında benden beklenir gerçi ama böyle bir durum olursa yanımda dura dura iyice bana benzedi bunlar der gülerim..😃
Bu durumda hem sinirlenmek hem de biraz ürpermek gayet doğal! 🤔 Uykulu bir anda böyle bir şey olunca ister istemez farklı düşünceler gelebilir aklına. Ama dostların arada şaka yapmayı sever ya, belki biri komik bir şey yaşadı ve bunu kendince paylaşmak istedi. Sabah uyandığında arayıp neden böyle bir şey yaptığını sorabilir, durumu netleştirebilirsin. 😊 Ama o an çok rahatsız oluyorsan telefonu rahatsız etme moduna almak iyi olabilir. 🌙
Cevap
18Cevap
Hemen geri ararim noldu diye 😂
Onun uykuya dalmasını bekler en olmadık anda bende arar açınca direkt kapatırım gadası
sorun etmem
Ruh hastası yine jokere bağlamış deyip uyumaya devam ederim, canı cehenneme işim olmaz o tiplerle. Telefonu bile açmam gerçi.
canım mısın diye sorarım ama cevap vermesini beklemeden kapatırım 😅
Sıkıntı yok. Daha saçma sebeplerle rahatsız ettiğimiz oluyor.
Gece arayanlara dönmüyorum dj Hadi açtım diyelim aynı şeyi bir daha yapamaz. 😂
Sabah yanına gider bende kahkaha atarım problem yok
Bana normal geliyor böyle şeyler nerede ruh hastası varsa arkadaşım
Manyak bu sanırım derim 😅 içine cin mi kaçtı aq derim
Bende kahkaha atarım hd
Noluyor derdim bir an sonra geri arardım bence
ambulansı ararım kafayı yemiş herhal diye
Sinir krizi geçirdiğini düşünüyorum
ssüüpwrsin
süper soru oldu
Kafayı yemişler bulur beni de zaten hep
Delirmiş derim 😂
Aynısını bende ona yaparım 😂
Cinler musallat olmuş vah vah der uyurum.
O ne be korkarım
Gün yüzü görmemiş küfürleri yer benden
Söverim. Kapatırım.
söverim net
İçine cin girmiş derim
Endişe duyarım.
Deli mi ne? ,,:)
Noluyo derim
Engeli basarim
Bişey yapmam
Küfür ederim ki
Delidir ne yaps yeridir der yatarım sbbzbz
Blocklarım
Yadırgamam
😂😂
Ne sacma bisey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?