Üniversite okuyan 3 kardeşim olduğu için ailem bana hiç harçlık vermiyor. İdare et kardeşlerin daha önemli diyorlar. Haklılar mı?

Üniversite okuyan 3 kardeşim olduğu için ailem bana hiç harçlık vermiyor. İdare et kardeşlerin daha önemli diyorlar. Haklılar mı?
Cevapla