Karşı cinste hangi yaş grubu ile daha çok anlasiyorsunuz?

Ben ya 5 10 yaş buyuklerle iyi anlasiyorum ya da 7 8 yaş kucuklerle ortası yok anasını satayım kendi yaş gurubum erkeklerle anlaşamıyorum onu farkettim jdjdjd kendimden küçüğe bakamiyorum büyük olanları da görüntüden beğenmiyorum kendis yaş gurubum da mal cok ne bok yicez ya ne zor iş bunlar

Karşı cinste hangi yaş grubu ile daha çok anlasiyorsunuz?
Cevapla