Geçmişte evlilikler neden kolay bir şekilde gerçekleşiyordu?

Eskiden babalarımız ve dedelerimiz döneminde ne kadar fakir de olsan, çirkin de olsan kendi dengin olan bir kız bulup evlenebiliyordun. Kendi yağında kavrulup gidiyordun. Bu zamana geldiğimizde paran yoksa, tipin kötüyse hayat bitiyor senin için. Ya çok paran olacak ya da çok yakışıklı/güzel olacaksın. 21 yaşında yakışıklı olmayan bir gencim ortalama altı sayılabilirim. Benim babam benim yaşındayken çocuğu varmış ama benim hiç sevgilim bile olmadı. Çok zoruma gidiyor bu durum. Sizin düşüncelerinizi merak ettim.
Geçmişte evlilikler neden kolay bir şekilde gerçekleşiyordu?
Cevapla