Kusursuz dost arayan dostsuz kalır demişler ama?

Çok arkadaşım var ama gerçekten güvenebileceğim çok az. Başlıktaki gibi kusursuz dost arayan dostsuz kalır tabi ki de ama insanlar çok yapmacık, samimiyetsiz geliyor. Hele de son senelerde gördüğüm davranışlar... Bir kız/erkek için birbirine giren dostlar mı dersiniz, birbirini kullananlar mı dersiniz, olmadığı karakterlere bürünenler mi dersiniz, dünya benim etrafımda dönüyor sanan ergenler mi dersiniz. Orta yolu bulamadım bir türlü ben onlar (arkadaşlarım) gibi değilim, yapmacık davransam onlar gibi olmaz kendime yakıştırmam. Var mı böyle benim gibi benim durumumda olanlar? Siz neler yapıyorsunuz böyle durumlarda?
Kusursuz dost arayan dostsuz kalır demişler ama?
Cevapla