Arkadaşlar karımla boşanma aşamasındayım, başka biri var. Karım intihar ederse bana bir şey olur mu?

Karım bana saplantılı düzeyde aşık, tamam seviyor ama çok boğdu beni. Başka birine aşık oldum, uzaktan arkadaşı (yakın arkadaşı değil). Geçen sene ondan boşanacağımı söylediğimde ilaç içerek intihara kalkıştı. Bu sabah da intihar mektubu yazmış. İntihar ederse başım belaya girer mi? Boşanmamam için dil döküyor ama daha çok soğutuyo beni kendinden

Arkadaşlar karımla boşanma aşamasındayım, başka biri var. Karım intihar ederse bana bir şey olur mu?
Cevapla