Çoğunuz belki yargılayacaksınız hatta hakaret etmek isteyenler de olacak (ki bu kimsenin haddi degil). Sorumu gizli sormayı düşündüm ama vazgeçtim açık açık soruyorum. Şimdi biraz akıl ve mantık kullanalım. Özellikle din ile alakalı işte erken yaşta evlilik olmuş vay 18 yaş altında olmuş vs. diye geçmişteki Peygamberleri ve insanları yargılamayı kendinde hak gören akıl tutulması olan şahıslara soruyorum. Dedesi-nenesi 18 yaşın üstünde evlenen var mı? Hiç zannetmiyorum.
İnsan biyolojisine göre 12-13 yaşında bir beden çocuğu olabilecek duruma geliyor. Akıl gelişmiş oluyor. Günahlardan sevaplardan sorumlu olabilecek akla ulaşıyor ama ne hikmetse evlilik diyince garipseniyor. Neden? Hani şu an için demiyorum bana kalırsa şu an 18 yaş bile evlilik için erken ama önceki dönemlerde daha küçüğü de normaldi. Duruma, şartlara göre yani bu. Ne yapalım şimdi? Geçmişte herkesin dedesi nenesi 13-15 yaşında evlendi demi yani bunu kabul edin. Bir sorun oldu mu hayır. Çünkü bu normaldi. Linçleneceğimi biliyorum ama birileri sonradan 18 yaş sınırı koydu diye, dünya düzeni değişti diye geçmiş yaşantılar yanlış ve anormal olmuş olmuyor. Bunu herkes bi kabullensin. Bu her ne kadar normal olsa da sistem gereği oturmuş algılar ve bazı insanların hiç sorgulamayıp, aklını kullanmaması ve bu sisteme körü körüne bağlı olması sebebiyle bunu sakıncalı paylaşım olarak görüp objektif olmak istemeyenler muhtemelen bu sorumu kaldıracaktır. Ben yine de söylemek istedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer