- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
10 ayBu Türk insanına özgü mü bilmiyorum ama gerçekten insanların tartışma zekası çok düşük. Herhangi bir konuda tartışma başlıyor yetersiz kaldıkları andan itibaren hakaretlere, küfürlere ve saldırılara başlayıp her yolu deniyorlar. Tartışmada haklı çıkamamak sanki onlar için kompleks haline geliyor. Kendilerini ispatlama derdine düşüyorlar ama bunu zekalarıyla ya da birikimleri ile beceremedikleri an tartışmayı kavgaya dönüştürüp acizce saldırıya geçiyorlar. Bu yüzden herkesle tartışmaya girilmez. O kadar kendiyle barışık ve komplekssiz bir toplum değiliz ne yazık ki…. Sorsan herkes çok özgüvenli, kendiyle barışık ama bu sahte bir maskelemeden ibaret.
05 Yorumla- 10 ay
Kesinlikle öyle. Sadece özgüvenli gözükmek için bir mekanizma oluşturmuşlar ama böyle zamanlarda maskeleri düşüyor ve tüm kompleksli halleri ortaya çıkıyor kabak gibi. Türk insanı işte özgüvenin bile çakmasını uydurmuş. Bunu ayırt edebilen istisnadır zaten.
- 10 ay
Her konuda bilirkişi edalarında analiz ederler bir de şipşak öyle yetenekliler ajsjdjdkdkdkdkdkdkfl
En İyi Cevaplar
10 ayNovacım tartışma kültürü, sadece bir millete ait bir eksiklik ya da fazlalık değildir. Eğitim sistemi, medya dili, aile içi iletişim gibi pek çok faktör bunu etkiler. Bu yüzden bu durumu Türk insanına indirgemek sığ olur.
bknz: 90'larda Karabağ neden kaybedildi? En temel üç nedeni; cehalet, zayıf yönetim ve hazırlıksızlık.
Azeri Türkleri de Türkiye Türkleri gibi Oğuz kökenlidir. Yani etnik olarak aynı Türk topluluğunun farklı kollarıyız. Aşağıda tüm Azeri Türklerini övdüğün yoruma istinaden yazıyorum, hepimiz aynı kökten geliyoruz. Aramızda bunca düşman varken içimizde bölünmek cehalete denktir.
O, bu, şu hatalı demekten ziyade herkes önce kendi cahilliğinin boş sayfalarına eğitim vermeli ki, karşımıza çıkan cahillerin de anlayacağı dile kendimizi indirgeyip tane tane anlatalım.
Mühim olan insan olmayı başarmak zaten, gerisi teferruat..
https://www.youtube.com/embed/UE7u3CvlPnE11 Yorumla- 10 ay
Siz zaten yeterince kendi kendinizi icten bölmüşsünüz diger yorumlara da bakarsan ne kadar hakli oldugumu görürsün. Yani bir kişinin lafiyla soruya gelip şablon cumleler kurmak yerine dönüp ulkendeki insanlara baksan hak verirdin aslinda. Oylesiniz işte neden kabul etmiyoruz bunu? Ayni kokten gelebiliriz ama farkli kulturlerde yetistik buyuduk ve yasiyoruz maalesef.
Muhtemelen kendi düşüncelerini karşısındakilere aşılama çabası. Herkesin fikri kendinedir. İnsanlar bu konuda birbirlerine saygı duymak zorundalar.
01 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 984 cevap paylaştı.
10 ayÇünkü bizim insanımızın bilmediği bir konu yok ve hiçbir zaman yenilgiyi kabul etmez. Tartışma başlar daha sonra yenileceğini anlayan taraf zaten olayı kavgaya bağlar
08 Yorumla- 10 ay
İşte neden
- 10 ay
Tartışmanın amacı görüşünü savunmaktır değil mi ortada bir görüş belirtilsin ya da başka bir konu hakkında fikrini belirtirsin ama burada haklı da çıkabilirsin haksız da çıkabilirsin işte bizim insanlarımız da bu var haksız çıktığın zaman bir şekilde olayı kavgaya dönüştürüyorlar. Yenilgiyi kabullenmek bir erdemdir değil mi işte bizim insanlarımız da bu yok
- 10 ay
Tamam iste haksızlığı niye kabullenemiyorlar bu ozguvensizlik nerden geliyo neden bu kadar cok kiside var bu
- 10 ay
Çünkü biz yenilgiyi sadece kaybetmek olarak görüyoruz, öğrenmek olarak değil. Oysa her yenilgi bir tecrübedir, bir ders barındırır. Toplum olarak başarıyı yüceltirken, başarısızlığı aşağılıyoruz. Halbuki dünyanın en başarılı insanları en çok yenilenlerdir. Kabullenmemek bazen gururdan, bazen öğrenilmemiş hayat derslerinden, bazen de çevrenin baskısından kaynaklanıyor. Yenilgi bir son değil, gelişim için bir başlangıç olabilir.
- 10 ay
Gelismeye meyilli olsalar bu halde mi olurlar zaten
- 10 ay
Aynen öyle işte anlatamıyorsun ki onu da hani bir laf vardır bilirsin cahille sohbet etme diye çünkü anlatamazsın hiçbir şey cahil her zaman haklıdır ne dersen de. Mesela bir örnek karşındaki insan gerçekten anlama kapasitesi yoksa onunla bir tartışmaya girer misin
- 10 ay
Bunu tartismaya girmeden once gorebilsek keske hic bosuna kendimizi yormasak😅kendime soz verdim insanlarla cok muhattap olmuyorum zaten mecbur kalmadikca
Helede bu sitede ve turklerle.. - 10 ay
Herkesin yaşadığı deneyimler farklı olabilir, ama empati kurmak daha yapıcı olur. Tabi bunu başarabilen insan sayısı o kadar az ki. Her toplumda maalesef iyi de var, kötü de 🙂
Yapay Zeka Cevapladı
Tartışma kültürümüz maalesef son derece zayıf ve haklısın, pek çok kişi tartışmayı yanlış anlıyor 😔. Tartışma bir fikir alışverişi ve anlama çabasıdır, oysa ki biz çoğunlukla bir kazanma yarışına dönüştürüyoruz. Bilgisizliği kabul etmek zayıflık olarak görülüyor ve üstesinden gelmek için saldırgan tutumlar sergileyebiliyoruz. Bu tavır aslında öz güven eksikliğinden kaynaklanıyor. Sabırsızlık ve hemen sonuç alma isteği de buna sebep oluyor 🤔.
Biraz empati yapmak, açık fikirli olmak ve “ben nasıl öğrenebilirim, anlayabilirim” demek çok şey değiştirir. Ama bunu uygulamak eğitim ve bireysel farkındalık gerektiriyor 🌱. O yüzden sen bu kültürel eksikliğin farkında olarak kendi nezaketini korumalı ve doğru tavrın bir örneği olabilirsin. Küçük adımlar büyük farklar yaratır 💖✨!00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Pskikolojik olarak sağlıklı insanlar fikir ayrılıklarını tartışarak çözer. Kavga ise yıkıcıdı bir şey, ikisi çok farklıdır. Kısaca psikolojisi iyi durumda olmayan insanlar kavga etmeye çalışır.
17 YorumlaTartışmanın birebir kişiliği bir karakteri olmalı haksız olduğun yerde hakkını normal bir şekilde savunman gerekir kendini savunamıyorsan çamur atmaya veya kavga çıkarmaya gerek yok
010 YorumlaOrtalama bir Türk insanı düşük zekalı, cahil, bağnaz karakterdedir. En büyüğü kendinde zanneder, aksini söyleyeni taşlar ehehe
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çünkü Türk milleti Zır cahil tartışmayı illa bir şiddetle çözerler başka anladıkları dil yok nefret ediyorum o yüzden böyle olam toplumdan şiddet her zaman zarar getirir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
10 ayBu Türk insanı hiç birşeyi bilmiyor etmiyor ama nedensede çekilemeyen bir Türk insanı var ortada garip
01 Yorumla
u 10 ayHemen çirkinleşiyorlar, yazdığın gibi tartışmayı kavga etmek sanıyorlar. Sinir hastası hepsi. Saldırganlaşıyorlar ve hakaret ediyorlar.
00 Yorumla
10 ayhe hemen bir bedduaya başlıyorlar ya kahharr ya kahharrr
01 Yorumla
10 ayNiye tartışıyorsun ki engelle geç, zaten listen kabarık shfkfjk
013 Yorumla- 10 ay
Onları da hayatından engelle eğer sana saygısız davranıyorlarsa. Seviyeli tartışma iyidir bile. Kendini ezik hissetmeyen herkes o tartışmadan kazanımlar elde eder. Karşındaki bilmediğim bir şeyi öğretebilir de bu seni ezik yapmaz.
- 10 ay
Açıkçası bana bir şey öğretsen bilmişlik tahtlamak yerine birikiminden faydalanmak isterim. Dediğin gibi ne kadar cehalet o kadar yüksek ego.
- 10 ay
Şu cevaptaki nezakete bak, insan seninle kötü biri değilse neden kavga eder gerçekten. Senden duymak ayrı güzeldi, teşekkür ederim 🌸
- 10 ay
Taslamak demiştim bu arada ya tahtlamak nereden çıkmış shdkfjfk
- 10 ay
Çok bir şey değil şu kalitede sohbet edip ruhunu, zihnini dinlendirecek birilerini arıyor insan 😅 mesai sonu yorgunluğuna herhangi bir şey en fazla bu kadar iyi gelebilirdi. Teşekkür ederim, iyi ki varsın 🙏🏻💐
- 10 ay
Sbfkfjffk şu ego denen şeyim yakıştığı tek kişi olabilirsin. Merak etme ben seviyorum bu havalı cevaplarını 😂 Ayrıca kıymetini biliyor ve Kendimi şanslı hissediyorum, sen de bunu bil 🫶
- 10 ay
Sjdkfjfk tamam utandırmasana halk içinde 😂 yumoş yumoş olduk shdkfkjk 🐣
Sen bu kadar tepki vermezdin umrunda olmazdi noldu sana
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
10 ayZihinsel mücadeleyi kaybeden, bel altı vurarak öne geçmek ister acizce
02 Yorumla- 10 ay
Twitter'da da sıkça karşılaşıyorum.
10 ayBurada bile tartışırken direkt engelliyorlar ergenler
07 Yorumla- 10 ay
Sitede zaten 100 kişi ya var ya yok çoğunu bot gibi hissediyorum
- 10 ay
Farkındaysan bazi hesaplar sadece soru soruyor veya sadece görüş yapıyor yapay zekaya her şeyi yaptıran bunlari da kodlayabilir zaten çok üyesi zaten yok 40.000 olsa burada sürekli aynı kisileri göremezsin
- 10 ay
Demek ki kazanıyorlar zaten muhtemelen sunucu bunların kullanıcı da ekmek yediriyor taş atıp kolu yorulmuyor millet kullanıyor bunlar reklamdan parayı vesaire buluyor
- 10 ay
Zaten burada her soru binlerce kez sorulmuş ama bana da reklamlar garip geliyor bot olduklarindan haberi yok hiçbirinin galiba ki adam bunlara bakmaz koskoca şirketler reklam veriyor bunlara garip
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 10 ayCahille sohbeti kesmek lazım. Okumak cehaleti almıyor çünkü eğitim kalitesi düşük
00 Yorumla SaIak olup kendilerini zeki sanan boş özgüvenli çoğu, o yüzden
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Tartışmiyorsun zaten tartışmak kavga değildir. Fikirlerini konuşmaktir.. ama anlamayan çok
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 428 cevap paylaştı.
10 ayTartışmak bilgi gerektiren bişey üste çıkmak için küfür hakaret ediliyor maalesef
00 Yorumla Ya kardeşlik ya düşmanlık ortasını bulamıyoruz hakket
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)10 ayherkes aşırı cahil
aşırı bencil
narsist
at gözlüğü
sanal bebeklerle ne tartışağız hayatı netten ibaret görüyorlar00 YorumlaSen türk değilsin sanırım :)
012 Yorumla- 10 ay
Konu zaten Türkiye Türklerinin durumu. Niye karistirmayayim baska milletlerde hic boyle seyler görmediğim icin gayette hakkim var bunu sorgulamaya. Sen oyle degilsen ustune alinmayip yprum yapmayabilirsin ama gelip ben boyle degilim, ulkemdeki kimse de boyle degil diyemezsin ki
- 10 ay
sen tartışmayı bildiğine eminmisin. sana bu bahsettiklerini yaptığım bir cümlem yokki. sadece fikirlerini bir millete topyekün maal etmen doğru değil bunu sana anlatmaya çalıştım ama bunu anlamak istemedin. muhtemelen sabit fikirli birisisin bu onu gösteriyor. çevrende gördüğün bir kaç türk yüzünden tüm türk halkının bunu yaptığını söylemen ne kadar mantıklı. aynı mantıkla ben de çevremde gördüğüm azeri kadınları aşırı açık dekolteli giyiniyor ve fazla rahatlar erkeklerle flört ediyorlar ve çok nazlılar. kimi görsem böyle. bu durumda buradan bir soru sorup neden Azeri kadınları bu kadar açık giyinip bu kadar flörtöz dolaşıyorlar başka erkeklerle flört ediyorlar evli kazdınlar bile bunu yapıyor desem bu söylediğim doğru mu demek oluyor? neden bir millete bunu maal edelim ki? daha kendin tartışmayı bilmiyorsun gördüğüm kadarıyla ve sana hakaret de etmedim hakaret edilecek bir şey değil , basit bir mantık hatası yapmışsın belliki ve sana bu mantık hatanı gösteriyorum :)
- Aile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı.
10 ayBen anlamam tartışmadan küfürden
06 Yorumla- 10 ay
evet 2 tane hemde
- 10 ay
Alirken 2 tane almistim zateb
- 10 ay
Farketmez
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Tartışmak bizde küfür ile eşdeğer
01 YorumlaAile & Toplum konusunda 719 cevap paylaştı. Ülkenin IQ ortalaması belli ediyor her şeyi
00 Yorumla
10 ayBu konuda kesinlikle haklısın.
00 Yorumla
10 ayÜste çıkma çabası var hep
00 Yorumla
10 ayEğitimsizlik ne olacak
02 Yorumla- 10 ay
Akillim cahilin cok olduğu yerde eğitimlerde ediliyor da ondan. Terazi meselesi yani. Bide gelmis eğitime bağlıyorsunuz diyorsun
Eğitimsizlik tek nedeni bunun - 10 ay
Sizin orada cahil insan az olduğu için dert etmiyorsun belliki cahil zihniyetiyle yasamak nedir bilmezsin sen o yüzden boş ver kafana takma keyfine bak oralarda
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sen de Türk'sün
07 Yorumla- 10 ay
Bura dedigin KS mi? Ben sadece ksden bahsetmiyorum 13 yasimdan beri tanidigim 100lerce turkleri ve tanimadiklarimi gordugum kadariyla ve duyduklarimla yorumladim. Sen iyi olabilirsin ama sen iyisin diye alınganlık yapıp haklı bi genellemeyi inkar etmemelisin. Cunku ulkecek milletin cogunluk boyle maalesef bu bi gercek.. yetistirilme tarzi veya digerlerinin dedigi gibi belki egitimsizlik.. ama sebebi ne olursa olsun hakliyim bu konuda
- 10 ay
Alınganlık değil bende ne olup ne bittiğinin farkındayım. Çoğunluk olarak çok sıkıntılı insanlar var. Son zamanlarda duyduğumuz kötü haberler. Bunu düşünüyorum da hep mi boyleydik yoksa mevcut iktidarın bize yaşattığı çürüme mi bilmiyorum. Sadece hâlâ iyi insanların var olduğu.
- 10 ay
Bence herseyi de iktidara atmamaliyiz milletin anadan dogma grizekali olmasinin tayyiple ne ilgisi var ulkenin icinden gecmis olabilir ama insanlarin psikolojisinin bozuk olmasinin hep sebebini ona baglamak cok sacma olur. Her halti yiyip sebebi o diyorlar sonra ne alaka ya.. iyi insanların da oldugunu bilmesem zaten bu soruyu sormazdim
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
10 ayCunku cahil
04 Yorumla- 10 ay
Ne oldi
- 10 ay
Evet maalesef
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
10 ayTipik insanlar işte
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Konuş kız.
00 Yorumla
10 ayCok zor
00 Yorumla
10 ayhasetlik çok
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer