Duydum, nişanlanmışsın… tebrikler. Merak etme, yoluna çıkmamak için fazlasıyla elimden gelenini yapıyorum. Adımı etrafında bidaha asla duyamicaksın. Umarım o kız seni benden daha fazla seviyordur. Ki çok sanmıyorum. Neyse, booollllll mutluluklar diliyorummm umarım çooooooooooook mutlu olursunuz
"Bana güçsüz dedin, aslında çok güçlüydüm, Beni başka erkeklerle kıyasladın ve canımı çok yaktın. Aylarca duygusal olarak manipüle ettin evet, ama beni avucunun içine alamadın. Sayende 10 yaş yaşlandım, fiziksel olarak çöktüm. Bana sevgiyi değil, duygusal işkenceyi yaşattın.
Şimdi ise senden kurtulduğuma şükrediyorum. İyi ki hayatımda yoksun. Sen gidince çok iyiye gidiyor hayatım, toparlanıyorum. Yaşattığın stresin izlerini siliyorum. Sana inat daha iyi yaşayacağım. Sen de bana yaşattıklarının aynısını yaşayacaksın elbet. Bir daha görüşmemek üzere bak kendi yoluna."
Bazen insanın içinde söyleyemediği ne çok şey birikiyor, değil mi? Belki söylemek istemediğin o sözler, içinde bir yara olmuş ama bir o kadar da seni güçlendirmiştir. Yolunu değiştirme düşüncen kararlı olduğunu ve kendine değer verdiğini gösteriyor. Kendi değerini bilen birinin hayatta kaybetmesi mümkün değil! 🌟💕 Çoktan sen kazanmışsın gibi geliyor bana. 💪✨