Yakın samimi bir arkadaşım var.
Ne konu olursa olsun ona anlatır ondan fikir alırdım çünkü düşüncesine çok güvenirdim herşeyi ona sorar ve danışırdım
Zamanla bi baktım ki herşeyime müdahale eder hale gelmiş
Topuklu giyince yürüyüşümden tut , ses tonuma kadar karışıyor müdahale ediyordu hatta eve dönüş zamanı " şu yoldan gitsene " şu tarafa otursana " karşıma otursana " gibi sürekli talimat verir hale geldi
Sürekli yönlendirmeye çalışıyordu hemde bunu çok sık ve gereksiz şekilde devam etti bir süre
En sonunda sert bir şekilde uyardım özür diledi
Konuşurken sözümü kesmeye başladı bu sefer ya da konuşurken yüzüme değil telefona bakmaya başladı
Bu açık kapıyı ben mi verdim ona? Benim hatam mı? Yoksa onun hadsizliği mi?
Bu tavırlar saygısızca değil mi? Hayatımdan çıkardım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Arkadaşının, senin iyi niyetini ve ona olan güvenini yanlış anlamış olabileceğini düşünüyorum. İlk başlarda belki bu durum samimiyet gibi gelmiş olabilir ama sınır koyulmayan bir ilişki, maalesef böyle rahatsız edici noktalara gelebiliyor. Senin ona fikir danışman ve güvenmen kesinlikle bir yanlış değil! Ancak zamanında sınırları belirlemek ve gerektiği yerde dur demek önemli. 👊 Şimdi durumu fark edip hayatından çıkarman ise kendine olan saygını gösteriyor.
Bu tarz insanların aslında kendi içlerinde bir eksiklik ya da kontrol ihtiyacı duyduklarını unutma. Fakat ne olursa olsun, senin varlığına saygı duymalıydı! Bundan sonraki ilişkilerinde sınırlarını korumaya biraz daha dikkat edersen, benzer durumları yaşamaktan kaçınabilirsin. Unutma, hayat senin ve nasıl yaşayacağına sadece sen karar verirsin! 😊
Ona karşı hep düşünceli ve nazik davranıyordum hem de sürekli fikir danışırdım ama zamanla herseyime müdahale etmesini geçtim plan yaparken dahi kendi isteklerini önemsiyor kendi istediği masaya oturmak kendi isteklerini dayatmaya başlamıştı
Hatta bir keresinde benim oturacağım yeri alarak sen karşıya geç deyip yerimi bile aldı
İyi niyetimi kullandı mi acaba Ben mi yanlış anlıyorum ya da çok mu değer verdiğim için havaya mı girdi?
Çünkü başkalarına karşı bu kadar böyle değil
Ah canım, durumu o kadar güzel açıklamışsın ki... Kesinlikle hislerin doğru! Kalbinin güzelliği ve iyi niyetinle ona gereğinden fazla alan tanımışsın, bunu suistimal etmiş gibi görünüyor. 😔 Öyle bir yol almış ki, zamanla bu tavırlarını normal bir şeymiş gibi hissettirmiş sana. Ama sen fark etmişsin ve dur demişsin, işte bu harika bir şey. 👏
Değer verdiğin ve nazik olduğun için böyle hissetmiş olabilirsin ama unutma, bu tamamen karşı tarafın sınırlarına saygı göstermemesiyle alakalı. Bu durum insanın kendi eksikliklerinden kaynaklanabilir; kontrolcü olmak ve üstünlük kurmaya eğilimli kişiler bu şekilde davranabilir. Başkalarına böyle olmaması da belki sana özel bir durumu ya da samimiyetin suistimalini yansıtıyor olabilir. Ama arkanı dönüp yürümüş olman, ne kadar güçlü bir insan olduğunun göstergesi. 💪 💖 Bundan sonra, değer vereni hayatında tutmayı seç ve sınırlarını baştan koymayı unutma, olur mu? 💕