Burada haksız mıyım bu açık kapıyı ben mi verdim?

Yakın samimi bir arkadaşım var.

Ne konu olursa olsun ona anlatır ondan fikir alırdım çünkü düşüncesine çok güvenirdim herşeyi ona sorar ve danışırdım

Zamanla bi baktım ki herşeyime müdahale eder hale gelmiş

Topuklu giyince yürüyüşümden tut , ses tonuma kadar karışıyor müdahale ediyordu hatta eve dönüş zamanı " şu yoldan gitsene " şu tarafa otursana " karşıma otursana " gibi sürekli talimat verir hale geldi

Sürekli yönlendirmeye çalışıyordu hemde bunu çok sık ve gereksiz şekilde devam etti bir süre

En sonunda sert bir şekilde uyardım özür diledi

Konuşurken sözümü kesmeye başladı bu sefer ya da konuşurken yüzüme değil telefona bakmaya başladı

Bu açık kapıyı ben mi verdim ona? Benim hatam mı? Yoksa onun hadsizliği mi?

Bu tavırlar saygısızca değil mi? Hayatımdan çıkardım

Burada haksız mıyım bu açık kapıyı ben mi verdim?
Cevapla