Kadınlar şöyle kadınlar böyle diyoruz da bir kere rest çekseler sadece bir yılda dünya nüfüs artışı durur kadınlar hakkında ileri geri konuşan tiplerin de bir kadından doğması ne kadar boş konuştuklarının kanıtı hiç doğumun olmadığı bir ütopya düşünün filmini dizisini yaptılar yine de anlayamadılar kadının toplumun temel taşı olduğunu biz olmasak çocuk olmaz diyenler de oldu tarla verimsizse en kaliteli tohumu da atsan nafile ot bitmez çiçek yeşermez kadını geri plana atan hiç bir medeniyet ayakta kalamadı kalamazlar da Bunca cinayet kin nefret taciz tecavüz varken onları korumak yerine ne işi varmış yapmasaymış gitmeseymiş giymeseymiş diye yapılanı meşru gösterenler aynı ateş ocaklarına düştüğünde o zaman ne diyecekler her kadın emanettir emanete sahip çıkın
İnsan üreten bir varlıktan üstün olduğunu düşündüren ne?
Çok sevdiğim bir söz var; bir Dünyanın yarısını kadınlar oluşturur, diğer yarısını da kadınlar yetiştirir.. O kadar ataerkil bir toplumdan geliyoruz ki birde bunun yanı sıra günümüzde ölmüş insanlıkta var tabi bunları bir araya getirdiğimiz zaman kadının zerre değeri kalmıyor toplumda ve bunun adı canilik..
En İyi Cevaplar