Başkasına bakmaktan korkuyorum dedi, sonra o manada değil diye inkar etti siz napardınız?

? Sosyal medyadan bizim evin yakınlarında çalışan biri yazdı. Bir iki ay arkadaş olarak konuştuk. 30 yaşinda. Efendi çocuk yalan söyleyemem işi düzgün ama laf arasında "ilişki konusunda daha güzel biri görürsem gözüm kayar olarak korkuyorum" Dedi. Bende soğudum dedim hoş değil falan sen abarttın yanlışıkla insan bakar vs dedi. Aylarca uğraştı ilgili ama ben soğudum artık görüşmüyorum söyledim on saatte bir yazıypruö buluşmuyoruz ama hala yazıyor uğraşıyor bilemedin
Başkasına bakmaktan korkuyorum dedi, sonra o manada değil diye inkar etti siz napardınız?
Cevapla