Erkekler neden bu kadar tehlikeli ve manipülatif?

10 yıldan beri bu sitedeyim o kadar çok kişiyle konuştum ki edindiğim tecrübeler neticesinde erkeklerin tehlikeli uzak durulması gereken varlıklar olduğuna kanaat getirdim. Hele en sonki konuştuğum kişi tamamen terbiyesizin teki. Ve anladım ki güvenip de kimseye numara verilmemeli. Psikiyatrik hastayım ve ne zaman bir erkekle tanışsam konuşsam önce kullanıyor işi bitince de küfredip s. ediyor. Duymadığım küfür kalmadı kusmuk mu demediler aşifte mi demediler her türlü zorbalığı gördüm ve nefret ediyorum hepsinden. Tanışmak görüşmek istemiyorum artık. Hepsini anlatmaya burası yetmez ama edindiğim gözlemlediğim kadarıyla çok yalancılar terbiyesizler her fırsattan faydalanıyorlar üste çıkmayı beceriyorlar. Karşıdakini manipüle etmeyi çok kolay beceriyorlar. Şimdiye kadar 10 20 hat değiştirdim. Hani kadınlara laf ediyorsunuz ya ne kadar zararlı olduğunuzu anlayın diye bunları yazdım.

Erkekler neden bu kadar tehlikeli ve manipülatif?
Cevapla