Giderek her şey daha da sıkıcı olmuyor mu?

2-3 yıl öncesi bile daha iyiydi, hiçbir şeyin tadı yok ve hayat gittikçe zorlaşıyor

Giderek her şey daha da sıkıcı olmuyor mu?
Cevapla