Uzun ama çok önemli Doğru mu yaptım sizce?

Annem ve babam ayrı kaç sene git gel olduk en sonunda ayrıldılar amca çocukları zorla evlendiler ama babam Annemi aldattı inkar ediyor sadece mesajı kabul etti ama bence aldattı kaç kere ayrıca çok şiddet uyguladı ben Bayadır onunla hiç görüşmüyorum konuşmuyorum hatta Annem için onunla tartıştım neyse en son 12 yaşında beni görmüştü kaç kere görmek istedi izin vermedim bu ara ailede bi çok kişi hasta Dedemde kardeşim bana ölüm var gör sadece gör konuşma sadece gör dedi gittim 23 yaşında kardeşim ile gittik beni gördü konuştu işte hatalarım var ama beni seninle mahrum etme dedi ağlamalı oldu kız çocuk zaafım var sadece ara sıra konuş ara sıra göreyim ihtiyacını karşılamak istiyorum geçmişi biraz düzelteyim ama Annemler ile aramda olan aramızda kalsın dedi neyse ilk defa Dondurma yedik çay içtik yalan değil biraz mutlu oldum neyse eve geldim hesabıma para attı bende mesaj attım bugün için teşekkür ederim bazen gelince belki seni görürüm dedim ama Anneme yaptıklarını asla affetmeyeceğim ALLAH'A EMANET Ol dedim iyi mi yaptım

Güncellemeler
10 ay
Çok çok kötü anlar geçiriyorum fikriniz çok önemli
Uzun ama çok önemli Doğru mu yaptım sizce?
Cevapla