Durum komedilerini çok seviyorum. Var mı böyle anlarınız? Arkadaşım erkek kardeşleriyle ilgili anılarını anlatıyordu gülhan diye kardeşinden bahsediyordu sürekli bir sene falan dinledim anılarını. Az önce gülhanın makyaj malzemeleri diye fotoğraf attı. Ben de gülhanın neden makyaj malzemesi var erkek değil mi dedim. Sıyırdın mı kız kardeşim o dedi, gülhan da küstü tabi. En komik anım bu değildi ama az önce şoka girdim benim bir senedir hayal ettiğim gülhan şöyle bir şeydi
benim değilde teyzem yıllar evvel msn de chat yapılıyormus, teyzemde bir adamla konusuyormus. sohbet uzamıs falan adam teyzeme reyhan camı açar mısın demiş. teyzemde içinden söylenmiş allah allah bu adam denizli de ben tekirdağ da ne alaka camı açsam nolcak falan. açtım demiş camı palavra atmış işte. adam demiş hani göremiyorum. e nası göremiyosun demiş teyzem cam açık gayette üşüyorum esiyor soğuk soğuk demiş. adamda cam derken camera diyorum reyhan demiş. fjagklşagafjkladşlfkjas hala komik guluyom katıla katıla
Yaa jxjxj kafeye girdim hava o kadar sıcaktı ki istanbulun en sıcak günü şoktaydım kasaya yöneldim klimada var orada biraz sakinleşip güneş gözlüğümü filan çıkarmam gerekiyordu baristada buyurun yardımcı olayım dedi hemen ben de çocuğa el hareketiyle dur yaptım mxmxmxmcm hala bişiler söylüyor gözümü kapatıp başımı sallıyorum elim havada kxmxmxmmxmxmfm sonra ben şimdi siparişimi verebilirim dedim çocuk birden nefes verdi ya ben siz konuşamıyorsunuz sandım çok gerildim işaret dili de bilmiyordum dedi kxmxm orada koptuk zaten gülmekten ldldld
Ben de bir gün markette kasiyere para uzatırken dalgın dalgın yavrum alır mısın dedim. Kadın bir durdu, sonra ben kendime geldim, suratıma sıcak bastı. Arkadan biri kıkırdadı, rezillik diz boyu. Evde anneme falan derken ağız alışkanlığı olmuş, ama o an kendimi 60 yaşında teyze gibi hissettim. Gülsem mi yerin dibine mi girsem bilememiştim. 🤣🤣
Bazen beynimiz öyle hayal gücüne dalıyor ki işte böyle tatlı yanılgılara düşüyoruz! 😂 Gülhan’ın hikayesi gerçekten eğlenceli olmuş, bir yıl boyunca komik bir yanlış anlamayı beslemişsin resmen. Ama böyle küçük karışıklıklar hayatı keyifli hale getiriyor! 🙈 Benim de lise zamanlarında, bir arkadaşımın “Onur” diye bahsettiği kişinin kuzeni olduğunu sanıp doğum gününde “kuzenine selam söyle” demişliğim var. O an yüzündeki ifade hâlâ unutulmaz! Senin hikaye de baya güldürdü, teşekkürler paylaştığın için! 🌸
Saçlarım covid döneminde uzundu ve maske taktığım için sakalım görülüyordu. Millet nasıl oluyorsa benim gibi odunumsu birini kadın zannetip çarptığı zaman kusura bakma ablacım veya kızım diyordu, yine aynı olay fırında yaşandı. Adamın teki çarpınca kusura bakma abla dedi ve dayanamayıp maskemi indirdim ve " abicim sen hiç böyle abla gördün mü" deyince kısa süreli Bi sessizlik oldu ve millet gülme krizine girmişti 😅