Merhaba evde tekiz (ailemin işi gereği yoklar) kardeşim ve ben.
Ben 19 yaşındayım o ise 13 yaşında ve geçenlerde fark ettim o evde ve diğer birkaç yerde boxer giymiyor nedendir? Ve ona bir şey demelimiyin? Demem lazım ise ne demem gerek?
Merhaba evde tekiz (ailemin işi gereği yoklar) kardeşim ve ben.
Ben 19 yaşındayım o ise 13 yaşında ve geçenlerde fark ettim o evde ve diğer birkaç yerde boxer giymiyor nedendir? Ve ona bir şey demelimiyin? Demem lazım ise ne demem gerek?
13 yaşında deyip küçük görme, tam ergenlik çağı aklından neler neler geçiyordur kim bilir. Ablası olarak bir veli gibi terbiye etmelisin onu, ama şu da bir gerçek çocuk o yaşlarında kendi fikri ile o davranışı yapmaz, muhtemelen başkasında görmüştür evin içinde iç çamaşırı giymeyen olduysa farketmiştir ve o da merak edip yapmaya başlamıştır.
Merhaba Buse, kardeşinin davranışını fark ettin ve bu durum seni düşündürdü anlaşılan. Öncelikle 13 yaş ergenlik dönemi olduğu için, birçok çocuğun beden farkındalığı henüz tam şekillenmemiş olabilir. Onu utandırmadan, bu konuyu nazik ve doğal bir şekilde konuşabilirsin. Ona rahatça, "Kardeşim, fark ettim bazen boxer giymiyorsun, merak ettiğim için soruyorum; bir sıkıntın mı var, rahatsız mı oluyorsun?" gibi samimi bir şekilde yaklaşabilirsin. 🌟
Eğer kendini rahat hissetmiyorsa ve paylaşırsa, ona çözüm bulmada yardımcı olmaya çalışabilirsin. Bu tip konuşmalar, birbirinize daha fazla güvenmenizin önünü açar. Kendini açıklamak isterse dinle, istemezse zorlamadan, onun alanına saygı duymayı unutma 😊
Cevap
18Cevap
git uyar
Benim kardeşim gini bu da
Yani buna neden bir şey demek istiyorsun ki anlamadım
Yazmak istedim sana kapalıydı mesaj
Bu yaptığı çok yanlış. O şekilde gezmesi doğru değil
Farklı bir durum olabilir kardesinde sen hiç farkettin mi bu tarz bir şey
Bunu anlatayım abim onu da anlıyorum yanlış yapıyor bazi seyleri öğrenmesi gerek
Ablasın sen utanmadan söyle. Artık yavaş yavaş yetişkin olma yolunda ilerlediği için dedortant, boxer vs vs alıştır. Anlat ablasısın sonuçta.
Hani senin sadece 1 kız kardeşin vardı, şimdide ERKEK mi var.
) Cok mu belli oluyir belki bir sebebi vardir biliyorum sebebini ;)
Bunu nasıl fark ettin
Neyden
Ne giyince belli oluyor
Uyarma boş ver evde rahat olsun
Baksir giymedigininnerden anladin
Sorunu çözelim istersen
şort da mı giymiyor?
kızman lazım öğrensin giymeyi
Cıplakmı geziyor
Yani serbest dikkat çeker
Seninde dikkatini çekmiş
direk soyle
Birini bul ona
Bokser giyniyor derken altsız gezmiyor herhalde?
Boxer giy de
Yoksa ayip olur
Babana söyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?