Bekar kalıp yalnız ölmeyi düşünenler var mı?

25 yaşındayım yaşıtlarımın çoğu evlenip çoluk çocuğa karıştı bana da bu konuda baskı var hem aile hem çevreden ama ben birini seveceğimi düşünmüyorum, evlilik fedakarlık demek her iki taraf için de, ben bencil yalnızlığa alışmış bi insanım kimse için fedakarlık da yapamam, daha bi de ailesiyle falan uğraşmak var, yanj illa ki sorunlar kavgalar çıkar ben evlensem, ama bunun ilerisi yaslılığı falan da var, sırf yalnız kalmiyim diye evlenmek istemiyorum çocuk da düşünmüyorum zaten niye evleniyim ben aq, keşke şu yazdığımı bana ne zaman evlencen diye soran herkese okutabilsem ya yine sinirlendim gece gece
Bekar kalıp yalnız ölmeyi düşünenler var mı?
Cevapla