Kızlar/ erkekler cok bunalıyorum yardım edin?

merhabalar biraz kendımden bashetmek ıstıyorum karakterıstlık olarak genelde yardım etmeyı cok sevıyorum ve bu kısılıgımı kımse degıstıremez hani sınıflarda anne dedıgınız kısıler olur ya size sureklı aldıgı seylerden paylasır bıseuler yapıp getırır ben o kızım genelde kımseye zararım olmaz ama kendimi keriz gibi hissediyorum şu anlamda eski dost dedıklerıme o kadar uardım ettım ki hepsini hoc olmamıs gobı sıldım cunlu kullanıldıgımı saygısızlık yaptıklarını gordum ve hepsine hadi ordan ben cektim dısardan bakılınca benden korkuyorlar cunku genelde hak ettıgı cevapları takır takır verıyorum ama bu aralar bıraz duygusal bosluktayım bu aralar degıl aslında cevremdekıler yani dostlarım azala azala dusundum sorun bende mı dıye ama gercekten kuzenımden tutun büyücü yengemden tutun o kadar sey yasadım ki en son hocaya goturduler ailem beni cok sinirli oldugum ıcın aileme hasım edinmissiniz bu yuzden huzursuzsunuz demıs herneyse gercekten cok arkadasım var ama dost dedıgım ınsan sadece kız kardesım var onun dısında kımsem kalmadı dost olarak ama arkadas deseniz cok var yasadıgım sehırdekı cogu kısı benı tanır iyi anlamda tabiki cekemeyende var zaten bu yıl benım ıcın cook yorucu gectı ınsanşarla ugrasmakla artık bunaldım tek tabanca takılıyorum kımseyle konusmak ıstemıyorum ve tek takılmaktanda rahatsız degılım ama bazen bir bunalma gelıyor ınsanlar eglenırken ben ıse evde oturuyorum sporumu vs yapıyorum ama insan dost edınmek ıstıyor hayat erken olgunlastırdı benı bu durumu yasayan var mı yasayıp kurtulanlar neler yaptınız nolursunuz cevap verın git gide donusu olmayan bıyere dogru gıdıyorum
Kızlar/ erkekler cok bunalıyorum yardım edin?
Cevapla