Evi çok beğendim ama merkezin dışında kalıyor?

Eşimle ev bakmaya gittik. Bir ev bulduk çok beğendim ve fiyatı da çok iyi. Ev yeni daha önce kimse oturmadı ama her yere çok uzak arabamız da yok. Merkezin dışında kalıyor. Ulaşımı çok sıkıntılı. Görmek için taksiyle gittik ama nadiren taksi geçtiği için taksi fiyatı da normalden daha pahalıydı her seferinde taksiye binmek bize pahalıya patlar. Bu güzel evi seçenekler arasından silelim mi?

Evi çok beğendim ama merkezin dışında kalıyor?
Cevapla