Tuvalete klima taktırmak çok mu görgüsüzce olur?

İyi geceler ben Diyarbakır'da kalıyorum. Sıcaklar malum. Evde 2 klima var bir uyuduğum odada birde salonda. Evin geri kalan yerleri kullanım dışı, yemeği bile odamda küçük tüpte yapıyorum. Ama tuvaleti odama sokamam. Tuvalete girmek bu saate bile işkence. O kadar terliyorum ki yüzümdeki kafamdaki ter gözüme kaçıyor gözlerim yanıyor. Öyle bir terleme. Tuvalete klima taktırmayı ciddi ciddi düşünüyorum ama görgüsüzlük olur diye çekiniyorum.

Tuvalete klima taktırmak çok mu görgüsüzce olur?
Cevapla