Karşındaki açıklama istemediği halde kendini açıklar mısın?

Bana çok anlamsız geliyor. Geçen haftalarda işe giderken ağız tadıyla bi sandviç alayım diye pastaneye girdim, kalabalıktı baya. Tezgahtar bana hoş geldiniz dedi, sonra araya bir adam girdi, börek istedi. Hem tezgahtar hem de oradaki başka bir tezgahtar daha o adamın siparişini aldı. Adam bir de açıklamalar yapıyor misafirim var da kusura bakmayın falan. Yani kusurluk bir durum yok, normalde diğer müşterilerin sipariş ettiği borekten daha fazlasını da alabilir, tezgahta hiç börek birakmayabilir de. Ama hatırladığım kadarıyla 500 gr falan demişti, öyle çok da değil yani. Parasını verip alıyorsun, istersen bir tepsi alırsın, kime ne. Mekanın teşekkür etmesi gerekiyor, müşterinin bu kadar mahçup olması gereksiz. Neyse benim siparişimi kimse almayınca arkamı döndüm çıktım gittim bir daha da uğramadım oraya. Ama orada müşteride de suç yok, suç oradaki çalışanlarda. Iki adam bir adamın siparişini ancak alabiliyor. Biraz da komik 🤣 büyük ihtimalle kadın olduğum için ciddiye alınmadım. Yaşadığım yerde biraz böyle maalesef. Ama orada yaşanan olayı da özel almadım, oraya hangi kadın gelirse gelsin böyle davranacaklardi. Oradaki çalışanların yetersizliğinden kaynaklanıyor. Peki ya siz bir konuşmada kendinizi fazla açıklar mısınız? Karizmayı olumsuz etkilemiyor mu sizce de? Orada tezgahtar niye börek alıyorsun da diyemez zaten. Dese de sanane der geçersin.

Karşındaki açıklama istemediği halde kendini açıklar mısın?
Cevapla