Aşk olarak düşünmeyin. arkadaş dost da olabilir. samimi olup gerçekten değer verebilir misiniz

Aşk olarak düşünmeyin. arkadaş dost da olabilir. samimi olup gerçekten değer verebilir misiniz

Ben internetten FB bulmaya çalışıyorum ama bulamadım, bulmak istiyorum tinder'ı denedim hiçbir şey bulamadım, sadece FB olacaktık takılacaktık ama bulamadım, internetten kimseyi bulamadım, bence internetten bir şey olmaz ama Starbucks olsun böyle toplu insanların olduğu yerlerde bir tane kız düşürebiliriz diye düşünüyorum
Dürüst olmak gerekirse çok yoğun sevebileceğimi sanmıyorum. İnternet ortamını fazla ciddiye alamıyorum ya. Gerçek hayatta tanıştığım biri olsa evet bu mümkün. Çok sevebilirim ya da hiç sevmeyebilirim yine.😅
Ama internetten tanışıp, görüşüp sonradan buluştuğum biriyse ısınmam çok zor.😄hoşlantıdan ileri gidemiyor ya da hiç hoşlanmıyorum belki. Yani internette konuştuğun ve yan yana geldiğinde aynı şeyler değil kesinlikle... Yanına geldiğinde ona hissin olmadığını anlayabiliyorsun. İnternet dostluklarına gelirsek kolay kolay kimseye güvenmiyorum. Sadece güvenmiş gibi yapıp gözlemliyorum. Kimisi gerçek harika bir dost oluyor , kimisi o şansı tamamen kaybediyor. Bu kişinin elinde...🙃
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim :)
Hak ettiği kadar sevebilirim elbette. Yani değerli insanlar da çıkabilir binde bir de olsa.
Teşekkür ederim Barış ✨🤟🥂
Rica ederim ablam 🖤✨🥂
Gerçekten aslında şu andaki buluşmalar konuşmalar sağlık açısından internette olması daha mantıklı uzun bir süre konuşuyorsun yazışıyorsun her halini Artık yavaş yavaş öğrenebiliyorsun Bence güvenilir Tabii ki seçimler çok önemli
Barış, bence internetten tanıştığın biriyle çok sıkı dost olabilirsin! 🫂 Teknoloji sayesinde artık insanlar fiziksel mesafeler olsa bile fikirlerini, hislerini ve enerjilerini paylaşabiliyorlar. Ben mesela KızlarSoruyor'dan Oyuna Geldik ile çok iyiyim! ✨ Her şey karşılıklı dürüstlük ve samimiyete dayanıyor. Gerçekten konuşmalarınızdan keyif alıyorsan, destek oluyorsa ve enerjiniz uyuşuyorsa neden olmasın, değil mi? 🌟
Cevap
17Cevap
Burdan tanışıp arkadaş olduğum iki kişi mesela.
Değer veririm severim de sonuçta o bir birey bir eşyayla bile derin bağlar kurabiliyorken sanal bir insana neden bu bağları dağlamayalım jdjdmxm
Sevebilirsin severim yani benim ilişkim 1 sene sosyal medya üzerinden sonrası 4 sene reel görüşmeyle oldu 😄 kimse element uydurmasin olacağı varsa oluyor
Ne kadar çok konuştuğumuz gerçek hayatta buluştuğumuz duruma göre değişir sadece sosyal medyadan konuştuğun birisine tabii ki gerçi hayattaki kadar sevemez
Ona güvenecek kadar sevebilirim. Mesala burada arkadaşım dediğim biri var. Çok iyi anlaşıyoruz. Onu severim..
En yakın çocukluk arkadaşım ile 10 yıl uzaktan yürütüp tekrar aynı şehirde karşılaştık
Mesafe sevgi varsa engel olamaz
Reelde tanıdığım herkesten daha çok sevebilirim eğer kalbime dokunmuşsa ve bu sadece bir kez olur, her insanda olmaz sadece bir insan olur..
Aşkta olur arkadaşlıkta.
Birini sevmek için illa görmek dokunmak gerekmez.
O kişinin içini, düşüncelerini, sohbetini, karakterini sevebiliriz
Belli bir sınırı yok bir bakıyorum gerçek hayatta tamıştığımdan tiksinmişim bir bakıyorum sanal alemde gördüğümle dost olmuşum değişiyor
O işler hiç belli olmaz ama olmaması için mesafeli olmak bence daha iyi. Cümle anlaşılır oldu mu bilmiyorum 😃
Evet o sevgiyi hakettiğini gördüğüm zaman nerden tanışmış olduğum hiç önemli değil
İnternetimin hızı yettiği kadar sevcem seni gül yüzlüm
Bu siteden tanıştığım 2 tane çok değerli kız var. Birini öz kardeşim gibi seviyorum. Diğeri de benim için çok değerli bir arkadaş. Bu kişilerle 5. Yıl bitti 6. Yıla giriyoruz.
İnternet alakası yok deli gibi sevmek ruhumuzada var
Reelde bile güven sorunu varken sanal dünyada şüphesiz olabilmek mümkün olmuyor doğrusu
Gerçek hayatta tanıdıklarımdan daha çok sevebilirim ✍🏻
Ne kadar iyi tanıdığım ve ne kadar iyi olduğuna göre değişir.
gerçek hayatta olduğu gibi. severdim.. benim için sorun olmazdi
Yok ben internet dışına çıkarmazdım, sosyal medya hesabım yok ama olsaydı tanışmazdım kimseyle.
Sevmek istesem de olduğum durumu anlayacağını sanmam o yüzden de imkansız
risk almak istemiyorsanız yapmayın
riski seviyorsan sonuçları olacaktır
Bazılarına konuşurken kanım ısınır ama güvenmem bu da net bir sevgi profili oluşturmuyor
Çok sevdiğim sanal arkadaşım var beşinci yılımızı doldurduk. Her deyimi bilir reelden farksız.
İnternetim bitene kadar severim sonra biter 🤣
Bi ablam vardi internetten tanismistik, benim icin annemden bile once geliyordu oyle diyeyim
Daha önce sanal bir ilişkim olmadı gerekte duymuyorum
Bana gösterdiği samimiyet önemli ona göre sevgimde ilgimde değişir.
Samimiyetine bağlı
Cevap veriyorum hiiiiiiiiç
Ses olarakta duyarsam gerçekten sevebilirim.
Evet verilir samimiyetine inanılıyorsa
Sevmenin bir sınırı yok.
Sevemem çünkü burada kimin ne olduğu belli değil
Canım çok sevdiğim bir arkadaşım vardi.
Verirdim de hak eden çok az..
Bebekkiiimmm gibi severim😅
Seversin işte olduğu kadar
%100 bi güven olmaz, zamanla oluşabilir.
Seçilebilir olmaz olmaz diye Bir şey yok
Sohbeti iyise saçmalamıyorsa severim
Online olduğu kadar 😂😂😂
Herkese güvenmem ya da güvenmiş gibi yaparmı
Kafa uyumuna bağlı
tanimama bagli
Cidden samimiyse severim değer veririm
Çok ileri gitmez geçici olur
Severim
sevemezsin. kendini kandırırsın
Evet veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?