Düğün günü en mutlu gün ve bir kere oluyor diye her şeyin enn iyisi, enn fazlası yapılmaya çalışılıyor..
Peki bu fazla olan her şey gerçekten mutlu ediyor mu insanları? 🤔

Düğün günü en mutlu gün ve bir kere oluyor diye her şeyin enn iyisi, enn fazlası yapılmaya çalışılıyor..
Peki bu fazla olan her şey gerçekten mutlu ediyor mu insanları? 🤔

O gün neredeyse hiç göremedikleri ilginin odağı olmaları. Her şey sadece iki kişinin etrafında dönüyor, herkes onlar için çabalayıp giyiniyor, düğün yapılacak yere eşlik ediyor. Yani aslında bi nevi ilgi görmek mutlu ediyor, onlarda bunu yansıtıyor.
Diğer sebebi birbirini seven iki insanın aynı eve girecek olması gerçeği. Ama anlatmaya gerek yok görüyoruz ki tüm olay köprüyü geçene kadar ayıya dayı demekteymiş. Görülmeyen kişilikler saklanılan onca şey yavaş yavaş gün yüzüne çıkıyor bazen bir hafta içinde bazen üç beş yıl sonra.
Son olarak, bi daha muhtemelen asla o kadar masraf yapıp sözde lüks ve mükemmel görünemeyecekleri için millet hadi hadi yine iyisiniz diyemiyor da mutlusunuz diyorlar, çiftler de artık dönüş yok diye moral bozmuyor 😂 Sonrasında borç ödemekten veya o kadar masrafa girmektense sade bi nikah kıyıp ertesi gün balayına çıkmak en mantıklısı. Hatta birikmiş varsa yurt dışına çıkılmalı 😌
Çok iyi cevap olmuş Göktuğ eline sağlık 😀🙏
Yalnız üç beş yıl sonra çıkan sorunlar eşlerden birinin değişip diğerinin ona uyum sağlayamaması sebebiyle de olabilir 🙃
Doğrudur efenim 😀🙏
Çünkü kendi kararıyla yeni bir hayata adım atıyor çiçeğim... Sıfırdan doğmak gibi bir şey evlilik de aslına bakınca çünkü hiç bilmediğin hayata, hiç bilmediğin duygulara, hiç yaşamadığın o başkasıyla bir olmaya adım atıyorsun... Evet bitme ihtimali, sonra yeniden bu hayata girme ihtimali olsa da bir sonrakiler bir yeniden doğuş gibi olmayacak çünkü o hayata dair olumlu, olumsuz bir sürü deneyimin olmuş olacak...
Bu yeni hayata da bir sürü hazırlık ve koşturmacayla giriyorsun, yoruluyorsun bir dünya... Tüm bu her şeyin sonunda da o yorgunluğun verdiği kasvet yerine enerjini yükseltecek bir yeni hayat kutlamasıyla giriyorsun. Yeni hayata pozitif başlamak yani amaç... Aslında bu çok da güzel bir yöntem ama gel gör ki her şey gibi bu da gösterişe dökülüyor çoğu kişi için... Geleneğin anlamını da bozan bu oluyor aslında, gösteriş merakı...
Ben geriye dönüp eski evliliğime baktığımda para harcamaktan en gocunmadığım noktalardan biri düğünüm... Çünkü gösterişe değil kendi eğlenceme öncelik verdim ve düğünüm tamamen bana hizmet etti, diğerlerine değil... 😂
Bu ne güzel bir cevapdır böyle 🤩🫠
Hollanda'ya gitmeyi bekleyemicem bak sonunda kaçırıcam seni 🫢🤣
Peki güzel Lulu, gerçekten de "en mutlu günümdü" diyebiliyor musun?
Kaçır beni çiçeğim ajsjdjf
Hayır, en güzel günüm diyemem çünkü benim için hep soru işaretinin olduğu ancak benim stresten olduğunu düşünerek görmezden geldiğim sorunların bol olduğu bir ilişkiydi... Öyle olmasaydı olabilirdi belki 😂
Daha mutlu günlere bebeğim 🍻
Hep birlikte umarım 💖
🫠🌸
Çünkü ortada büyük bir algı var. Ailelere göre belli bir yaş sınırından sonra evde kalmışsındır ve artık hayatın boyunca bu damgayla yaşarsın. (Evlenmek istemesen bile)
Bu yüzden toplumsan olarak evlenmek 'kariyerin zirvesi' gibi bir anlam taşıyor. Evlendin çoluk çocuk sahibi oldun hayat bundan ibaret gibi düşündükleri için hayattaki tek amacını yaptın bitti oh mis gözüyle bakıyorlar.
Elbette en mutlu gün olabilir fakat bana göre o kadar akraba dedikodusu çekmek, onun stresini yaşamak, sabahın köründe düğün günü saatlerce kuaförde kalmak, takılar, kıyafetler, eşinin ailesinin baskısı, düğünde olan dedimodular, sonrasında olan dedikodular.. fazlası vardır eksiği yoktur. Bunlar en mutlu gün olmaya değer mi tartışılır😃
Bunlar mutluluk değil zorluk ve borç.
Günaydınn
Çok haklısın. Aylar öncesinden planlanmaya başlanan bir günün insanları gerçekten mutlu edeceğini düşünmüyorum ben. Yerine getirilmesi gereken bir görev gibi oluyor çünkü 🤔
İlginç oldukça 😀
Evlendiği gün yeni bir başlangıç ve umutların tazelendiği gündür Hayatın en güzel anlarından biri olarak kabul edilir çünkü sevgi ve birliktelik o anda somutlaşır
Evlilik günü birçok kişi için hayatlarının en özel anlarından biri çünkü sevdiğin insanla birlikte yeni bir hayata adım atıyorsun. Aile, arkadaşlar ve sevdiklerinin yanında olması, bu paylaşılan mutluluğu daha da büyütüyor. 💕 Ancak “en iyisi, en fazlası” kısmı, maalesef bazen mutluluğu gölgede bırakabiliyor. Gösteriş için yapılan abartılar veya maddi yükler insanı yorabiliyor. Oysaki en önemlisi hissettiğin samimiyet ve huzur bence. 😊✨ Unutma, duygulara odaklanarak o günü gerçekten özel ve anlamlı hale getirebilirsin. 🌸
Sence bir insanın en mutlu günü hangi gündür Hayat?
Cevap
17Cevap
Evlendim ama asla anlamadım en mutlu günüm mevzusunu. Hayattaki tek amacı evlilik olanların öyle olabilir belki. Hatta geçen eşimin akrabası ile sohbet ediyoruz, en mutlu günümüzü sordu. Dedim ki kardeşimin doğduğu gün. Nasıl ya düğünün değil mi dedi, neden olsun dedim😄
İşte bak planlı, programlı, organize edilmiş bir etkinlik sonuçta 😀
Salt bir mutluluk yaşatabileceğini düşünmüyorum 🙃
Aynen öyle. En fazla en çok eğlendiğim gün olabilir yani yoksa neden en mutlu günüm olsun beyaz bi elbise giydim diye akdks
Hem de tütülü tarlatanlı falan 😂
Önemli olan tarlatan akxkskd
40° sıcakta amma da mutlu eder insanı hee 😂
Kaldırıp aşadan hava sirkülasyonu yaptırmak zorunda kalıyorlar sonra 🤣
Aklı olan yazın evlenmesin ya yatırım tavsiyesi değildir akdak
Ahaha çok iyiydi buuu 🤣🤣
Bence aklı olan evlenmesin net 🫣
Hahaha yok ya güzel şey evlilik
Söz konusu evlilik olduğunda mutluluk ancak güçlü bir iletişim, rafine bir sevgi, emek ve özveriyle sağlanabilir.
Düğünün şatafatı, sermayesi veya katılımcıları etken değildir. Çoğu insan için aile olmanın miladıdır evlilik. Öyle bakılır, öyle görülür.
Güzel biz özet olmuş buu 😀
Elinize sağlık ve günaydın efenim 😇
Teşekkür ederim, günaydın :D
Rica ederim 🫡
İlgi, şatafatlı dekor, kabarık elbise, merkezde olmak, takılar, kavuşma aşk ve yeni bir hayata adım atmak…
Eski senliği bırakıp biz olduğumuz bir gün belkide. Sevgililik farklı, evlilik farklı bana göre bu biz olma konusunda..
Benim için en mutlu gün olacağını düşünmüyorum bana baskı, depresyon ve kısıtlanma çağrıştırıyor daha çok. Ama şimdilik diyelim çünkü aklımda olmayan ve düşünmediğim bir şey bana mutluluk hissini ve düşüncesini yaratamaz Sofistik hanımcım 😅🙃
Günaydınn 💖
Haklısın Monroe'cim kesinlikle.
Tüm bu olumsuz etkileri olumluya çevirebilecek daha büyük bir etken lazım 😀
Günaydın💖
Öyle ama nasıl bir etkenden bahsediyoruz?😂
Eril, karizmatik, yakışıklı, ahlâklı, edepli vs. bir etken 🤣
Bu nası etken ya 🤩 Hayal ürünüdür efenim aldanmayınız 🤣
Nesilleri tükenmek üzere haklısın 🥹
Acilen kalanların koruma altına alınıp çoğaltılması lazım 🫢(insanlık namına)
Çoğaltıncada öyle çıkacaklarına garanti var mı hanım’cım? 😅🥲
Yok ama değişim seçeneği var diye düşünüyorum 🤩
Pes etmeden doğru şekilde yön vermeye çalışmak gibi 🫠
Doğru diyorsun 🥹
Umudu kaybetmeyeyim bencemm..😀
Bence de 🫠🌱
Herkesin ilgisi alakası sende oluyor... Gösterinin başrolü sensin 😂 ama arka plana bakarsak başrol olana kadar teknik ekip de sen oluyorsun, sahne ekibi de... Hazırlık sürecinde maddi manevi psikolojik fiziki yoruluyor... Düğün günü gelince kutlandı, eğlenildi... Gece yatış ve izin hakkı varsa kaç günse o kadar tatil veya evde dinlenme...
Sen ister misin peki böyle bir düğün?🙃
Bana kalsa düz nikah, gelinliğe bile gerek yok düz beyaz sade bir elbise abla
Anladım canım. Hakkında hayırlısı olsun 🥰
Aslında insanları ennnn mutlu etmeye çalışma günü. Senin belki de ömründe tek yaşıyacağın günü başkalarını memnun etmeye çalışmakla geçiriyorsun. Düğünler kapatılsın.
Bir çok kez insan çok mutlu oluyor, hastahane kapısında iyi haber aldığında, sevdikleri iyi olduğunda, sağlıklıyken, bir çok şey mutluluk için yeterli.
Kendimle başbaşa kaldığım deniz kıyısında kamp yapmak yıldızları izlemek coşkulu mutluluk değil ama huzurlu mutlu ediyor.
Bence de düğünler kapatılsın. Yapmak istemeyenler de çevre baskısı yüzünden yapmak durumunda kalıyor. Boş yere hrm maddi hem manevi anlamda yoruluyor yeni evli insanlar. Tamamen gereksiz 😌
Bu konuda da aynı fikirde olduğumuza sevindim değişik hanımefendi 🤩🥳
Ay ay bu beni de mutlu eder heleki çok sofistik bir hanımsa 😍
💖💖💖
Klişeleşmiş, arabaların arkasına falan da yazdırırlar en mutlu günümüz diye.
Nikah günü olsa belki en mutlu gün olabilir ama bence düğün günü bir insanın en mutlu günü olamaz, yalandır o😂
Etrafta koşan çocukların gelinliği ezişi, göbek atan bira dayıları, kendinden bi haber teyzelerin oynamaları, ter, kan, göz yaşı🤣😂...
Bunları seven, bunlara "en mutlu günün ögeleri" diyen var mı yaa😂?
Evlendiği gün, birçok insan için hayatının en mutlu günü olarak görülür çünkü sevdikleri kişiyle ortak bir yaşam kurmaya ilk adımı attıkları, sevdikleriyle bu özel anı paylaştıkları ve geleceğe dair umut ve heyecan taşıdıkları anlamlı bir başlangıçtır...
sevdiğin biriyle aynı evdeysen , hayatları birleştirirsen mutlu olursun. Bu özel günde de herkes mutlu olur. Ama şu da var; evlendikten sonra mutluluk da var, hüzün de var, pişmanlık da var, umut da var.
Sevmek yeter mi sence mutlu olmaya?🙃
Sadece sevmek yetmez. Sevmek, sevdigini mutlu gormeyi istemektir.
Haklısın 😇
Evlilik kadar lanet bi şey var mi acaba? Çocuk yaparsin onun gürültüsü, kadın kaprisi, düğün masrafı, kadına ömür boyu nafaka odemesi, kadının çocuk uğruna kendini bitirmesi
Bunları bile bile neden evleniyor insanlar sence?
Evlenen insanlar duygularıyla o kadar da temas içinde olmuyor çünkü. Duygularıyla çok temas halinde olan, birçok şeyi gözlemleyen, ince düşünen insanlar yalnızlığa alışıyor, sessizliği seviyor, bir de üstüne o sorudaki şeyler eklenince uzak duruyorsun.
Benim yaşımdaki erkekler evleniyor ve ben şaşırıyorum, o çocuğun ne zor büyüdüğünü görüyorum ve geri çekiliyorum, o çocuğun bir yerine bir şey olacak diye ömür boyu kaygılı hissediyorsun, cokuyorsun. Evlilik güçlü ve duygusal olmayan insan işi bence. Ben gazzedeki cocuklarin haberlerini bile izleyemiyorum kaldı ki o yola girecegim. Çok duygusal olduğum için bu toplumdaki insanlardan uzak duruyorum. Derdimi sıkıntımı asla uzak birine açmam, arkadaş çevrem sadece belli bazı kadınlarla sınırlı, onlar da daha duygusal olduğu için benim gibi yapma dediğim şeyi daha çok onemsedikleri için.
Ne güzel ifade ettin kendini 😇🙏
Evlendiğim gün bir yanım mutlu olsa da kendimi bir sorgularım. Ben ne yaptım? Başıma bundan sonra neler gelecek diye karamsarlığa bağlarım.
Belirsizlik buna sebep olabilir evet.
Başı göğe erdi sanıyor cahil halk 🤣skecek ve mutlu olacak sanıyor aptllar ve aynı cuhela ondan sonra üreme gününü dört gözle bekliyor. Ha sonraki level illa biten evlilik için çocuğu bahane edip ah vah yapıyor, büyük komedi
Ne kadar da açık sözlü bir kadın 🫢😂
Çoooookkkkkk asla sakınmam. Gerçek neyse o
Sana katılıyorum ama kullandığımız kelimeler argoya kaçmazsa sözlerimiz daha geniş bir kitleye etki edebilir 😇
Sevdiğim bir söz var benim.
YANLIŞ ÜSLUP DOĞRU SÖZÜN CELLADIDIR 🙃
Üslup en iyi bildiğim ve şey fakat bazen özellikle böyle yazmayı tercih ediyorum
Damat tarafı için en mutlu gün olduğu şüpheli o masrafın altından nasıl kalkıcam düşüncesi adamı yer bitirir
O kadar haklısın ki..
Ben düğün konvoyu görünce aha yine birinin hayatı kayıyor diyorum valla evlilik zor ve tahammül gerektiren bişe bence
Ne kadar da haklı bir kız 😀🤩
Bir başka hayatla hayatını bütünleştiriyorsun bencede en güzel günlerden biri
Doğrudur efenim 😀
artık manitasıyla gizli kaçak görüşmesine gerek yoktur
O kaçak görüşmelerin de tadı başkadır 😂
Çünkü hayatında çok bambaşka bir sayfa açılıyor.. İkinci evresi hayatın..
Öyle gibi.
Çünkü hayat arkadaşı, yolsasini bulduğunu düşünüyor
Tabi evdeki hesap çarşıya uymayabiliyor bazen 😀
Hayır tabiki mutlulugu yanlış şeylerde aradığımız sürece bulamayacağınız
Doğru yer neresi peki? 🙃
İstediğim adamı bulursam ciddili öyle olur bu arada
Umarım bulursun 🙏
Düğün masraflarını unutturmak için uydurulan bir laf bacım
Ne olacak bu memleketin hali gurban? 😂
Valla heç sorma gurban 😂
Çünkü mutlu bir gün? Bir insanın hayatında kaç kere maaile toplanıp bir arada eğleniyor ki?
Mutlu bir gün tamam da en mutlu gün mü gerçekten?🙃
En mutlu gün değil ama o kişinin o ana dek yaşadığı en mutlu şeydir belki bilemeyiz
Olabilir Torti hanımefendi 😀
Teşekkürler, sayın sofistike 😂
Ricalar ve bol yıldızlı geceler efenim 💫
O güne ayrı bir özen gösteriliyor çünkü. her şey en güzeli olsun en iyisi olsun bi dünya hazırlık. Haliyle en mutlu gün manası yüklenmese onca hazırlık yapılmaz.
Önemli olan sevdiğim aşık olduğum adamla olmamdır... Gerisi hikaye , düğünüm nasıl olmuş umrumda olmaz yeter ki onunla huzurlu olayım... Evli mutlu çocuklu yanii😂♥️🔐
Ah ah senin sevdiğin ve aşık olduğun adam da aynı şekilde seni seviyor ve aşıksa mutlu olabilirsin sadece 😇
Bak önemli olan AYNI ŞEKİLDE seni seviyor ve aşık olması.
Yoksa senin sevgin zamanla sevgisizlik ve ilgisizlik sebepli nefrete dönüşebiliyor..
Doğru erkekleri sevin bu yüzden, kötünün iyisini seçmeyin. Gerekirse uzun yıllar boyunca bekleyin, yalnız kalın ama sevginizi ve sizi ziyan edecek erkekleri hayatınıza sokmayın 🙃
Seçmeyi öğrenmeden seçmicez mesela 🙃
Bak ben karpuzcudan karpuz aldım iyisini verir diye ama kabağınsı çıktı 😂
Marketten kendim seçiyorum ikidir harika çıkıyor 🤩
Öğrenmişim karpuzun iyisini seçmeyi ahaha
evleneceğim gün en mutlu günüm olmaz. Gibi mutlu olduğum normal bir gün olur bence
Yeni bir hayat heyecanı. Yeni kararlar yeni eşyalar yeni yeni yeni… ondan sanırım
Çünkü beyaz bir gelinlikle o gecenin prensesi gibi bir an yaşıyorsun. Hayatında ilk defa yaşayacağın özel bir anı olacak. İlk defa olduğu için de heyecandan bulutlar üzerinde uçuyorsun.
Eskiden insanlarin birbirine kavustukları gün diye görmesindendir galiba.
Zira gerçek aşklar eski zamanlarda yaşananlardi bence
Şu evlenene kadar birbirlerini göremeyen aşıklar mı? 😂
Dokununca sahte mi oluyor aşk? 🤣
Ahaha evlenmeden dokununca aşk olamiyor mu yani? 😂
Peki madem kavuşsunlar çok ısrar ettin 😂
Puhaha bak o elma mevzusu sakat 🤣
Nasıl da biliyor 🤣🤣
Ahaha 😂
ben o gün mutlu olmam heralde düğün sevmiyorum gitmiyorum da :)
Çoğu erkek böyle bence. Musuz olacaklarını bile bile neden evleniyorlar peki?
insanlar genelde zoraki filan evlendirilmedikleri sürece evlendikleri gün mutludurlar ne oluyorsa sonradan oluyor genelde
Son en mutlu olduğu gün çünkü
Ahaha iyiydi bu 😂
Genelde evet aynen böyle oluyor 😀
Hayata yeni bir sayfa açıyordur
Sırf soru sormak için sormuşsun
Yok. Bu konuda sohbet amacıyla sordum.
Asıl mutluluk ondan sonra başlıyor (ironi)
Bunlar hep YOKLUKTAN gelen sorular
saçma bence her zaman daha iyisi olabiliyor
Değil mi ki
Seks var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?