Erkekler ilşkilerde statü denkliği konusunda neden tutarsız?

Garson kadın doktor erkekle birlikte olsa doktorun o kızı kullanıp atması gerektiğini ciddi düşünmeyeceğini söylüyorlar. Ama tam tersi olunca kendileri garson kurye olup doktor kadınlara gözlerini diktiklerinde ve karşılık bulamadıklarında doktor kadın kibirli kötü kalpli oluyor.

Siz kendinizinden daha düşük statülü kızları mendil gibi kullanılıp atılacak bir eşya gibi görürken biz bize kapak atmaya çalışan düşük statülü adamları baş tacı mı yapacağız?

Erkekler ilşkilerde statü denkliği konusunda neden tutarsız?
Cevapla