Evlilik düşündüğünüz için mi evlenirsiniz yoksa birini çok sevdiğiniz için mi evlilik düşünürsünüz?

Geçen gün bir olay yaşadım. Herif annemin memleketlisi ve aynı zamanda abimin çocukluk arkadaşıydı. Benimle herhangi bir muhabbeti yok ve yıllardır yüzünü bile görmedim. Geçen gün yazdı. Beni tanımak istediğini, çok ciddi olduğunu, eğer kabul edersem evlilik düşündüğünü söyledi. Ben de beni neden tanımak istediğini sordum. "Ailen iyi insanlar senin de o ailenin kızı olduğun için iyi olduğunu biliyorum. bana ve aileme yakışacak kız sensin" gibi gibi şeyler söyledi. Açıkçası bana çok garip geldi ve samimi bulmadım. Beni istiyor gibi değilde kim olursa olsun evleneyim kafasında gibi geldi. Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz böyle evlilik düşünme mi kaldı.. sizlere de sormak istedim.
Evlilik düşündüğünüz için mi evlenirsiniz yoksa birini çok sevdiğiniz için mi evlilik düşünürsünüz?
Cevapla