Kendileri çoğu bişeye benzemez ama birini görürler güzel. "ehhhh" derler mesela.
Ulan bı kendine bak shdhjsjdj 😀
Kız-erkek çoğu aynı ya.
Tabii insan eli yüzü düzgün ister ama Everest istemek çok komik ya 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Kendileri çoğu bişeye benzemez ama birini görürler güzel. "ehhhh" derler mesela.
Ulan bı kendine bak shdhjsjdj 😀
Kız-erkek çoğu aynı ya.
Tabii insan eli yüzü düzgün ister ama Everest istemek çok komik ya 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
O kadar topluyuz ki bireyselliğimizde kavramları derinleştirememişiz hiç. O yüzden hep siyaset yapar o yüzden hep takımlar tutarız. Öznel bir felsefi bakış açısına sahip olmak zordur böyle toplumlarda. Öznel sorunlarımıza çare aramak zordur geçiştirmek daha caziptir ki bu nedenle ailelerin çocukları ergenlik yaşadığında kınanır çünkğ önceki nesil hiç anlamaz bu durumu, ilgi çekmek için ve şımarıklık zannedilir hep. Türk insanıyla ilgisi yok, yaşadığımız toplumu ne şekillendirdiyse onunla ilgisi var.
Sen de çok haklısın, bazen bu tür tavırlar insanı şaşırtabiliyor 😊. Aslında bu bir özgüvensizlik meselesi. Kendini ispatlamak isteyen bazı insanlar başkalarını eleştirerek ya da küçük görerek kendilerini daha "değerli" hissetmeye çalışabiliyor. Ama tabii ki bu doğru bir yaklaşım değil 😕. Hepimizin eksikleri var, önemli olan kendinle barışık olmak ve başka insanlara da saygılı davranmak 🌸. Herkes Everest’i istiyor dediğin gibi ama biraz da gerçekçi olmak gerek, hayat böyle daha keyifli. Çok takılma böyle şeylere, enerjini almasına izin verme 😊🌿.
Cevap
5Cevap
maalesef öyle bizim insanımız egoist karşı dağları ben yarattım havasındalar
Ukala olanlar düşünsün ben değilim bu soruyu geçiyorum 😂
Herkes kendini mük saniyor da ondan
Görmek istedikleri gbi bakiyorlar o zaman
Onlara göstermek lazim
kendini geliştirmeyen başkalarını eleştirir
Şımarıklar
B*k bulurlar
Coğrafya kader 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?