Türk insanları niye bu kadar burnu havada ukala? Çoğu?

Kendileri çoğu bişeye benzemez ama birini görürler güzel. "ehhhh" derler mesela.

Ulan bı kendine bak shdhjsjdj 😀

Kız-erkek çoğu aynı ya.

Tabii insan eli yüzü düzgün ister ama Everest istemek çok komik ya 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Türk insanları niye bu kadar burnu havada ukala? Çoğu?
Cevapla