Evet buldum 🌺 😍🫠🥰 görüşmesek bile birbirimizi hissettiğimiz bağları çok seviyorum. Aylardır görmüyorum ama "kalbimin en güzel odacığında" bir yeri var. aklıma her geldiğinde onun güzelliklerini anmadan geçmiyorum. arada bir de rüyama giriyor, yüzünü gösteriyor, mutlu oluyorum. bu da bana yetiyor.😊
Günaydın! 😊 Herkesin doğru insana rastlaması dileğiyle. Şu an öyle biri hayatımda yok ama her yeni gün bu konuda umut doluyorum. 💫 Sen peki, doğru kişiyi bulduğuna inanıyor musun? 🥰 Bu arada, pencere kenarında dinlenen o şirin kedi çok tatlı! 🐱🌼
En İyi Cevaplar