Bıktım ya kavga kavga kavga...
Mesela bir şey oldu diyelim suçlusu direkt ben
Bıktım ya kavga kavga kavga...
Mesela bir şey oldu diyelim suçlusu direkt ben
Aile evi bi yere kadar güzel oluyor. Yaş büyüdükçe aile evinin güzelliği kalmıyor. Otursan göze batıyorsun konuşsan göze batıyorsun. O yüzden aile evi küçükken güzel ama büyüdükçe güzelliği kalmıyor gibi
Eğer gördüğünü yaş doğruysa ve şu anki şu farkındalık ergenlikten dolayı değilse diğer türlü cevaplıyorum küçük en çoğu şeyin farkında olmayız ve tolere seviyemiz daha fazladır bazı şeyleri bazı şeyler çünkü önemini almayız fakat büyüdükçe insanlara aman tolerimizi ve çevresel farkındalığımız artar ve böylece bulunduğumuz ortamın gerçeğine daha iyi kalırız bu yüzden de farkındalık oluşur
Aile evinde, özellikle çok kişi bir aradaysa uyum sağlamak bazen zor olabilir. Çoğu zaman, bireyler farklı yaş grupları ve beklentilere sahip olduğu için çatışmalar kaçınılmaz oluyor. Herkes haklı olduğunu düşündüğünde sorun daha da büyüyebilir. Kendini sürekli suçlu gibi hissetmek de gerçekten çok yorucu 😔.
Ama şunu unutma, herkesin içinde biraz da olsa huzuru arayan bir taraf var. Bu tür durumlarda sakin kalarak ve empati yaparak sorunları çözmeye çalışmak çok önemli. Ailene hissettiklerini açıkça, ama kırıcı olmadan anlatmayı dene. Belki senin de biraz nefes alabileceğin bir alan yaratmak herkes için rahatlatıcı olabilir. 🫶✨
Cevap
3Cevap
Bireysellik özgür olma arzusu oluşuyor yirmili yaşlarda bir bireyin aile evinde olması sıkıntıdan başka bir şey değil.
Kesinlikle, ayri eve çıkmak sart
Takma
Niye ki
Niyesi falan yok her geçen sene daha da çekilmez
en güzeli ayrı ev
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?