2024 yılı mı daha zor ve kötüydü 2025 yılı mı sizce?

Ya eskiden yaz mevsimi geliyordu cıvıl cıvıl oluyordum ben yaz daha büyük bir mevsimdi yaş aldık diye mi böyle olduk anlamadım 2024 berbat ve kötü geçti ama 2025'te zor geçiyor şehitlerimiz orman yangını tutuklananlar öldürülenler adalet yok herkes kendi kendine neden böyle olduk ya :(((

2024 yılı mı daha zor ve kötüydü 2025 yılı mı sizce?
Cevapla