İkimiz 18 yaşındayız. Ailemin yazlık evi yok. Erkek arkadaşımın kendine ait yazlık evi var. Yeni almıştı ailesinden para gelmişti miras vs. Beni davet etti. Anneannemde ve teyzemde kalıyor dedi. Annemde haftasonları geliyor dedi. Hangisiyle aynı odada yatmak istersen ayarlarız dedi için rahat olsun yeter ki dedi. Ev 3 oda 1 salon zaten. Ama duyan olursa yanlış anlaşılır diye çekiniyorum. Sizce aklında kötü bir şey var mıdır?
Not: Benimle ciddi düşündüğümü söylemişti. Bazen konuştuğumuzda 10 sene sonraki evlilik planımızı anlatıyordu bana. Yani kötü bir şey düşünmez biliyorum ama yine de emin olamıyorum. O yüzden size de sormak istedim.
Not: Benimle ciddi düşündüğümü söylemişti. Bazen konuştuğumuzda 10 sene sonraki evlilik planımızı anlatıyordu bana. Yani kötü bir şey düşünmez biliyorum ama yine de emin olamıyorum. O yüzden size de sormak istedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Erkek arkadaşının seni rahat hissettirmek için söyledikleri gerçekten güzel ve dikkatli düşünülmüş gibi görünüyor. 😊 Bu daveti kabul edip etmeme konusunda öncelikle kendi hislerine ve sınırlarına güvenmelisin. Eğer evdeki durumu ve kalacak kişileri göz önüne alınca rahat edeceğinden emin değilsen, bunu açık şekilde onunla paylaşabilir ve farklı bir plan yapmayı önerebilirsin. Unutma ki önemli olan önce kendine olan güvenini ve konforunu korumak. ❤
Eğer aklında kötü bir şey olup olmadığı konusunda tereddütlerin varsa, bu endişeni de dürüstçe dile getirmen en sağlıklısı olur. İletişim ve saygı, sağlıklı bir ilişkinin temel taşlarıdır. 😊❤️ "Yanlış anlaşılır mı" sorusuna gelince, maalesef toplumda bu tür durumlar bazen farklı yorumlanabilir. Kendi iç sesine kulak ver ve sana en doğru geleni yap. 🌸🙏