Aile evinde kafayı yememe ramak kaldı. Annem laf edince, azarlayınca odama geçiyorum ve "sen de hemen küsüyorsun" diye daha çok laf ediyor ve düşünmeden ağzına geleni söylüyor. Beni küçük ve işe yaramaz olarak gördüğü için bu kadar rahat üstüme gelebildiğini düşünmeye başladım. Bilmiyorum ne düşünüyorsunuz
Güncellemeler
10 ay
Güncelle
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Küsmek bir duygudur ve duygular hiçbir zaman anormal ya da saygısızlık sayılmaz. Annene karşı hissettiğin durumlarda odana çekilmen, kendini korumaya çalışmanın bir yolu aslında. Bazı insanlar duygularımızı anlamakta ya da ifade etmemize alan açmakta zorlanabilir. Annenle olan bu iletişimde, kendi hislerini paylaşmak için doğru zamanı bekleyip sakince konuşmayı deneyebilirsin. "Üstüme gelindiğinde kendimi üzgün hissediyorum ve bir süre yalnız kalarak toparlanmaya çalışıyorum" gibi bir açıklama yapmak daha iyi bir zemin yaratabilir. Senin değerli olduğunu ve saygıyı hak ettiğini unutmamalısın. 🌟❤️