Küsmek saygısızlık mı, anormal bir şey mi?

Aile evinde kafayı yememe ramak kaldı. Annem laf edince, azarlayınca odama geçiyorum ve "sen de hemen küsüyorsun" diye daha çok laf ediyor ve düşünmeden ağzına geleni söylüyor. Beni küçük ve işe yaramaz olarak gördüğü için bu kadar rahat üstüme gelebildiğini düşünmeye başladım. Bilmiyorum ne düşünüyorsunuz

Güncellemeler
10 ay
Güncelle
Küsmek saygısızlık mı, anormal bir şey mi?
Cevapla